همایش یاس نبوی در شهرستان دماوند برگزار شد/ افتتاح بازارچه خیریه حلقه مودت در مسجدالرضا(ع) گیلاوند

به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه(س)، همایش یاس نبوی در مسجدالرضا(ع) گیلاوند برگزار و بازارچه خیریه حلقه مودت افتتاح شد.

به گزارش تاررود، دومین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین با همت مجموعه فرهنگی هیئت آل الله شهرستان دماوند در مسجدالرضا(ع) گیلاوند برگزار شد.

این نمایشگاه به منظور آشنایی مردم با دستاوردهای بانوان کارآفرین، الگوسازی جهت خرید محصولات و تولیدات خانگی و حضور بانوان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با حضور ۲۰ نفر از بانوان کارآفرین برپا گردید.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین با همکاری بسیج جامعه زنان، امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دماوند و کانون فرهنگی مسجدالرضا از ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

سرگرد روح‌الله عرب، فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند در همایش یاس نبوی و افتتاح بازارچه خیریه حلقه مودت، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: با نگاهی بر ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) می‌بینیم که زندگی ایشان سرشار از حکمت است.

وی افزود: کوثر به معنای خیر کثیر است، زندگی حضرت فاطمه(س) بسیار کوتاه بود اما در این مدت کوتاه زندگی سرشار از برکات داشتند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند ادامه داد: حضرت فاطمه به عنوان الگو و فردی است که در راستای تربیت فرزندانش به عنوان معلم گام برداشته و اهل‌بیت نیز به ایشان تعصی کردند.

عرب بیان کرد: دشمن به دنبال این است که این الگوها را از ما بگیرد و سبک زندگی اسلامی و تشیع را به گونه‌ای منحرف کند که زنان مسلمان به سمت فراموش‌کردن الگوی اصلی خود بروند؛ رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال این موضوع هستند که سبک زندگی اسلامی را به انحراف بکشانند.

وی در راستای جنگ نرم اشاره‌ای به کانون خانواده داشت و گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر به کانون خانواده لطمه وارد کند بر اساس آن می‌تواند به مقدسات، افکار، روحیات و عقاید ما ورود پیدا کرده و به تغییر آنها بپردازد.

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند اظهار داشت: مرکز هر خانواده مادر است؛ ما امروز در جنگی هستیم که ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی دارد و مقام معظم رهبری از این زمان به عنوان«پیچ تاریخی» یاد می‌کنند؛ یکی از موضوعات مهم تربیت و تعالی فرزندان آینده‌ساز در دامان این مادران است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن