یادوراه شهدای روستای جلیزجند فیروزکوه برگزار شد

یادوراه شهدای روستای جلیزجند باحضور مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدابراهیم سراج در مراسم یادوراه شهدای روستای جلیزجند، با اشاره به اینکه علائمی بالاتر از شهدا نیستند، اظهار کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری اجر گرامیداشت یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست؛ یادواره شهدا نمادی روشن از اعلان وفاداری به اهداف و آرمان شهدا است.
وی افزود: یادواره شهدا تجدید میثاق و عهد با دیدگاه‌های شهدا و امام شهدا است؛ دشمن از شهدا و یادوراه شهدا می‌ترسد؛ یادواره شهدا تذکری به غرق‌شدگان در دنیا است که اصول انقلاب را فراموش کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سراج ادامه داد: شهید باکری سفارش می‌کردند دعا کنید رزمنده‌ها شهید شوند، بعد از جنگ این رزمنده‌ها سه دسته خواهند شد؛ عده‌ای از رفتن پشیمان می‌شوند، برخی غرق دنیا می‌شوند و کسانی هستند که بر سر آرمان‌ها می‌مانند و انحراف‌ها را می‌بینند و در این سوز و گداز از بین می‌روند.
وی با تاکید بر تبیین فضائل شهدا خاطرنشان کرد: کارمند و مدیر باید بداند برای خون شهید است که در پشت میز قرار گرفته است؛ مدیون شهدا نشوید؛ به خاطر نگاه داشتن میز آبرو می‌بریم و میان ملت اسلامی تفرقه می‌اندازیم.
سراج با اشاره به انحرافات در مراسم سوگواری اباعبدالله(ع) اذعان داشت: برخی از انحرافات در برگزاری مراسم سوگواری وارد مشی برخی مداحان شد که رهبری هشدار دادند؛ این مسیر شرک بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن