آتش‌سوزی بازار روز نگین دماوند از غرفه اسباب‌بازی شروع شده است/ برآورد اولیه بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارات در حادثه آتش‌سوزی بازار روز نگین دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: آتش‌سوزی بازار روز نگین دماوند از منشا غرفه اسباب‌بازی بوده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارات به بار آورده است.

به گزارش تاررود، مجید صفری اظهار کرد: متاسفانه در نیمه شب گذشته شاهد وقوع حادثه آتش‌سوزی بازار روز نگین دماوند بودیم که منجر به خسارات زیادی با اجناس در ۱۹ غرفه‌ این بازار شده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه با توجه به اینکه در نیمه شب رخ داده است، خسارات جانی نداشت و عوامل آتش‌نشانی شهر دماوند به موقع در محل حادثه حضور پیدا کردند و با تمام تلاش توانستند، حریق را مهار کنند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: منشأ آتش‌سوزی بازار روز نگین دماوند از غرفه اسباب‌بازی بوده است که وسایل برقی یا الکتریکی به احتمال قوی موجب اتصالی برق شده است.

صفری ادامه داد: همچنین علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناسان برای دادن نظر نهایی در حال بررسی می‌باشد و طبق برآورد اولیه بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارات وارد شده است که خوشبختانه با توجه به بیمه بودن این مکان تجاری امیدواریم، بتوانیم به سرعت جبران خسارات کسبه صورت گیرد.

وی در پایان گفت: انشالله با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم، هرچه سریع‌تر اقدام به بازسازی بازار روز نگین دماوند نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن