آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در روستای چنارشرق دماوند/ ۶۸ فقره ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در روستای چنارشرق و تخریب ۶۸ فقره ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

به گزارش تاررود، هادی طهرانی پور  اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضایی و پیرو مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال نسبت به اجرای تبصره دو ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۶۸ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند تخریب و حدود ۱۸ هکتار از این اراضی به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه این ساخت‌وسازها مربوط به منطقه چنارشرق از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند بود، بیان کرد: این میزان ساخت‌وسازهای غیرمجاز متشکل از ۵۹ فقره دیوارکشی، ۹ فقره اسکلت و بناهای نیمه‌کاره ویلا بوده است.

طهرانی پور افزود: بخش عمده ایی از این اراضی بدون مجوز و غیرقانونی تغییر کاربری داده شده بود و یا افراد زیادی بدون هیچگونه استعلامی این املاک را از افراد متخلف خریداری و اقدام به ساخت کرده‌اند که اکنون متضرر شدند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تأکید کرد: از خریداران و دارندگان اینگونه زمین‌ها می‌خواهیم حتماً قبل از هرگونه ساخت و ساز و یا خرید از دستگاه‌های مربوطه استعلام کنند تا کار به تخریب نکشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن