آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرق استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال ۹۶-۹۷ با شرکت ۳۰۲ نفر دانش‌آموز مناطق پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش تاررود، مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرق استان تهران در این شهرستان اظهار کرد: این آزمون در دو حوزه پسران و دختران در دماوند، به‌صورت ورودی مقطع ششم به هفتم و ورودی مقطع نهم به دهم برگزار گردید.
وی افزود: امروز شهرستان دماوند میزبان شهرستان‌های پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه بوده است و این آزمون در دو دبیرستان حاج عبدالله توسلی در دماوند و هنرستان دکتر حسابی در جیلارد برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: مجموع شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در شهرستان دماوند، ۳۰۲ نفر و به تفکیک، ۱۶۲ دانش‌آموز دختر و ۱۲۹ دانش آموز پسر می‌باشند.
پور فتحی خاطرنشان کرد: به‌طورکلی در سطح شهرستان دماوند و شمال شرق شهرستان‌های استان تهران، دو دبیرستان حاج عبدالله توسلی و امام خمینی (ره)، به‌صورت نمونه دولتی در دوره دوم متوسطه مشغول فعالیت هستند و به‌این‌ترتیب، برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص مباحث آموزشی در این مدارس در نظر داریم تا سرآمد سایر مدارس باشند.
وی در خصوص سطح دشواری سؤالات در این آزمون تأکید کرد: میزان دشواری سؤالات در این آزمون، به‌صورت مطلوب ارزیابی می‌شود؛ چراکه دانش آموزان شرکت‌کننده، از سطح سؤالات رضایت داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن