آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند به میزبانی بخش رودهن+تصاویر

آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند به میزبانی بخش رودهن در مراسمی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، مجید صفری، بخشدار رودهن در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند به میزبانی جمعی از مسئولان رودهن اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جامعه به‌گونه‌ای است که نمی‌توان بدون استفاده از اطلاعات و ارتباطات زندگی کرد، بنا بر این همه به اهمیت جایگاه خبرنگاران واقف‌اند.

وی افزود: این قشر پرتلاش می‌توانند بر مبنای سیاست‌های دولت تدبیر وامید و در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی آزادانه به نشر قلم بپردازند و ما نیز پیرو سیاست‌گذاری دولت در خدمت خبرنگاران هستیم.

بخشدار رودهن با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مراسم به صورت باشکوه برگزار شد و هم اکنون بررسی صلاحیت کابینه و وزرای پیشنهادی موردبحث و گفتگو قرار دارد که در این راستا مشارکت افراد جامعه در انتخابات شایسته تقدیر است.

صفری ادامه داد: ما نیز امیدواریم با استقرار شهرداران و دهیاران در شهرستان دماوند شاهد پیگیری امور با جدیت بیشتر و جبران کمبودها در دوره‌های گذشته باشیم.

وی در خصوص عملکرد این نهاد در بخش رودهن توضیح داد: در این مدت کوتاه خدمت بنده در بخش رودهن، تشکیل کارگروه‌ها مدنظر قرار گرفت و تمام سعی ما بر جلب همکاری و مساعدت فرماندار و نماینده مجلس در جهت برطرف کردن مشکلات است.

بخشدار رودهن از احیای اداره ثبت‌احوال در این بخش خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شهرداری رودهن توانستیم اداره ثبت‌احوال را در این منطقه احیا کنیم تا تمامی امور مربوط به این حوزه در بخش رودهن انجام شود.

صفری همچنین از امضای تفاهم‌نامه با اداره راه و ترابری خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه از سوی اداره کل راه، حمل‌ونقل و ترابری پردیس و رودهن این نهاد در محل اداره کنونی مستقر گردیده است.

وی تأکید کرد: تلاش ما در استقرار دیگر ادارات در بخش رودهن باهدف ساماندهی مجموعه بخشداری و کاهش مشکلات شهروندان است.

*خوشبختانه خبرنگاران شهرستان دماوند در زمره افراد با اخلاق هستند

همچنین در ادامه این مراسم، مهدی کچویی شهردار رودهن ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: وظیفه خبرنگاران بسیار سخت و قابل تحسین است، چراکه باوجود درآمدی ناچیز، تنش‌های فراوانی را متحمل می‌شوند اما همچنان با عشق و دلدادگی به رسالت سنگین خود می‌پردازند.

وی افزود: شغل خبرنگاری بسیار حساس است زیرا یک خبرنگار می‌تواند با انتقال صحیح اطلاعات جامعه را به سمت پویایی و بالندگی سوق دهد و البته برعکس این موضوع نیز صادق است.

شهردار رودهن تصریح کرد: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان دماوند در زمره افراد با اخلاق هستند و وجدان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و باوجود سختی‌های فراوان، انصاف را رعایت می‌کنند.

کچویی از تخصص، دقت و حق‌طلبی به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی خبرنگار یاد کرد و توضیح داد: برگزاری این مراسم به جهت تشکر از اصحاب قلم و رسانه است تا یادآور شویم که قدر زحمات آن‌ها را می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن