آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل‌ و نقل عمومی در شهر دماوند برگزار شد

آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل‌ و نقل عمومی با حضور شهردار دماوند اعضای شورای اسلامی شهر، نیروهای انتظامی، پلیس راهور و همچنین فعالان عرصه حمل و نقل در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

به گزارش تاررود، در این مراسم عباس صفری، شهردار شهر دماوند ضمن تشکر از زحمات کلیه رانندگان حمل‌ونقل عمومی شهرستان دماوند، حمل‌ونقل را شروع و آغاز کار و توسعه هر کشور دانست.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مدارس،شرکت‌ها وهر چیز دیگری که به ذهن ما خطور کندبا حمل و نقل شروع وپایان می‌یابد.

شهردار شهر دماوند با اشاره به آلودگی موجود هوای کشور بخصوص شهر پایتخت یکی از عوامل مبارزه با آلودگی هوا را تردد با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام کرد.

وی با تأکید به راین موضوع که حمل‌ونقل عمومی برای رانندگان یک هنر محسوب می‌شود بیان کرد: حمل‌ونقل عمومی می‌تواند تأثیر بسزایی در امر ترافیک هر شهر داشته باشد چه بسا استفاده از خودروهای عمومی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها وعدم اتلاف وقت باعث عدالت محوری، و ازبین رفتن ترافیکی که همواره در شهر خود نیز شاهد آن هستیم ایجاد توسعه پایدار می‌کند.

صفری بیان کرد: در امر ناوگان حمل‌ونقل عمومی ۴۸۰ دستگاه خودرو موجود است که در طرح نوسازی ناوگان ۱۵۰ دستگاه نوسازی شد که عمر نوسازی از ده سال به پنج سال کاهش پیدا کرده است حدود ۹۰۰ دستگاه وانت بار نیز ساماندهی شده است و در حوزه کامیون نیز ۶۱۰ کامیون ساماندهی شده است و در بحث سرویس مدارس ۱۱۰ سرویس نیز ساماندهی شده است.

ایشان در خصوص تکمیل ترمینال شهر گزارشی ارائه و با تأکید براینکه با انتقال حمل و نقل برون شهری به ترمینال جدید ترافیک دوراهی گیلاوند تا حدودی مرتفع خواهد شد، عنوان کرد: انتظار ما از ناوگان برون شهری مساعدت و خدمت رسانی به شهروندان عزیز است.

وی در پایان از آزمایش ماشین‌های برقی و پیگیری واردکردن آن به حوزه حمل‌ونقل همگانی دماوند با توجه به صرفه‌جویی در هزینه و مصرف سوخت و عملکرد خوب آن خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن