اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در شهرستان دماوند برگزار می‌شود/ راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اتحاد ایرانی‌ها برای حفظ پرچم و پرچم‌دار است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) باید پرشور برگزار گردد.

به گزارش تاررود، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: طبق آیات و روایات اگر قدمی در راه دین خدا، برای نبرد با دشمن و کار خیر برداشته شود، آن عمل ثبت و ذخیره می‌شود، شما مردم در ۲۲ بهمن خشم کفار و مشرکین و یاران شیطان را برانگیختند.

وی با بیان این که در زمان امام (ره) نیز کسانی بودند، که می‌گفتند باید طوری عمل کنیم که آمریکا از ما عصبانی و ناراحت نشود، افزود: در قضیه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، فردی نزد امام رفته و گفته بود چرا آمریکا را تحریک می‌کنید، تفاوت دو نگاه متفاوت مذکور، تفاوت بین باورهای الهی و یا تکیه بر معادلات مادی است، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت و راز شکست انقلاب وادادگی و تسلیم برای جلب رضایت دشمن است.

امام جمعه شهرستان دماوند ایستادگی در مقابل کفر و ظلم را درس اسلام دانست و گفت: امام خمینی (ره) پرچم دار نهضتی شد، که اسلام را به جایگاه اصلی خود رساند، در زمان شاه اسلام خانه نشین بود، امام (ره) اسلام واقعی را جهانی کرد و به عرصه اجتماع و سیاست آورد، امام (ره) پرچم عزت و سربلندی ایران را بلند کرد و ما باید حافظ این پرچم باشیم.

فتاح دماوندی با بیان این که مردم باید این پرچم و پرچم دار را حفظ و حمایت کنند، تاکید کرد: «مردم»، «پرچم» و «پرچم دار» مثلث اقتدار ایران را تشکیل می‌دهند، تا زمانی که زیر پرچم اسلام باشیم، از هر گزندی مصون هستیم و راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اتحاد ایرانی‌ها برای حفظ پرچم و پرچم دار است، این راهپیمایی دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرد.

وی سپس به مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و خواستار برگزاری پرشور این مراسم توسط هیئات عزاداری، مردم و اقشار مختلف جامعه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن