اجرای ۱۰ فقره حکم قضایی در اراضی ملی منابع طبیعی شهرستان دماوند/ آزادسازی ۱۱ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در منطقه چشمه‌سبزی دماوند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از اجرای ۱۰ فقره حکم قضایی در اراضی ملی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد و گفت: امروز نیز حدود ۱۱ هکتار اراضی ملی منابع طبیعی در منطقه چشمه‌سبزی شهرستان دماوند آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، علی خلیلی با اشاره به ۱۰ اجرای فقره حکم قضایی در اراضی ملی منابع طبیعی شهرستان دماوند اظهار کرد: این تعداد حکم قضایی صادر شده به نفع دولت شامل پلاک‌های مختلف شامل وادان، دهن، لونه، کاجان، زان و لومان می‌باشد که احکام قطعیت‌یافته قضایی آنها از هفته گذشته آغاز شده و سه فقره در پلاک زان، کاجان و آینه‌ورزان اجرا گردیده است.

وی افزود: همچنین در هفته جاری حدود ۲۶ هکتار از اراضی ملی در منطقه «چهار چشمه» وادان، ۳۲ هزار مترمربع در «دهن» آبسرد و ۲۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع در «لونه» چنار شرق اجرا شد و امروز نیز در پلاک «چشمه‌سبزی» در سطح ۱۱ هکتار شاهد اجرای حکم قطعیت‌یافته قضایی هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند ادامه داد: این اراضی توسط اشخاص حقیقی تصرف گردیده و عمدتا به صورت شخم شیار و درختکاری می‌باشد که به این ترتیب دو حکم قبلی در پلاک رودهن و لومان به صورت شخم و شیار اجرا شد و با تشکیل پرونده در محاکم قضایی رفع تصرف گردید.

خلیلی خاطرنشان کرد: به این منظور در هفته سال جاری حدود ۶۰ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی شهرستان دماوند رفع تصرف می‌شود که ارزش ریالی آن بالغ‌بر حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: به افرادی که قصد خرید و فروش اراضی در شهرستان دماوند را دارند، توصیه می‌کنیم که حتما استعلام لازم را از اداره منابع طبیعی این شهرستان اخذ کنند تا به اشتباه، اراضی ملی به جای مستثنیات مورد فروش قرار نگیرد و موجب ایجاد پرونده در محاکم قضایی نشود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در پایان میزان رفع‌ تصرف‌‌های انجام شده اراضی ملی منابع طبیعی در چند روز اخیر را ۴۴ هکتار به ارزش ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن