اعزام ۷۵ نفر از دانش‌آموزان شهرستان دماوند به مناطق جنگی جنوب کشور

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: در چهارمین دوره از اردوی راهیان نور در سال جاری، ۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان دماوند در مقطع دبیرستان، به همراه ۱۰ نفر از عوامل اجرایی، به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش نشریه تاررود، احمد مرادی راد، با اشاره به چهارمین دوره از اعزام دانش‌آموزان شهرستان دماوند به بازدید از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور اظهار کرد: در چهارمین دوره از اردوی راهیان نور، ۷۵ نفر از دانش‌آموزان شهرستان دماوند به همراه ۱۰ نفر از عوامل اجرایی، به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی پنج روزه، دانش‌آموزان هم‌زمان با بازدید از مناطقی مانند خرمشهر، اهواز و دیگر مناطق عملیاتی، با هشت سال دفاع مقدس و اهداف شهدا آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نسل جدید و دانش آموزان امروز، تنها از طریق شنیده‌ها و تماشای برخی فیلم‌ها و سریال‌های مربوط به دوران جنگ، با دوران دفاع مقدس آشنا شده‌اند؛ بنا بر این، این‌گونه برنامه‌ها و اردوهای راهیان نور، موجب آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با واقعیات جنگ و اهداف هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن