افتتاح دو پروژه ورزشی در شهر آبسرد همزمان با دهه مبارک فجر/ متأسفانه شهر آبسرد با کمبود سالن ورزشی مواجه است

عضو شورای اسلامی شهر آبسرد از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهر واقع در شهرستان دماوند  همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: متأسفانه شهر آبسرد با کمبود سالن ورزشی مواجه است و سالن‌های موجود، پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان نیست.

به گزارش نشریه تاررود، سید مجتبی حسینی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر اظهار کرد: دو پروژه تحت عنوان تکمیل و ادامه ساخت سالن نیمه‌کاره در محله مرانک و ساخت پروژه بزرگ استخر و سونای سرپوشیده، به عنوان دو پروژه ورزشی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر می‌باشد.

وی افزود: پروژه استخر و سونای سرپوشیده، با استانداردهای روز و با قابلیت برگزاری مسابقات در سطح کشور احداث گردیده است.

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آبسرد خاطرنشان کرد: بازسازی و راه‌اندازی دفتر نمایندگی اداره ورزش جوانان در شهر آبسرد نیز، از دیگر پروژه‌های ورزشی مورد بهره‌برداری در دهه مبارک فجر می‌باشد.

به گفته حسینی، در سال جاری هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری، صرف برگزاری مسابقات تیمی شهر آبسرد گردید و به این ترتیب، ورزشکاران ما توانستند به مسابقات استانی و کشوری راه یابند.

وی با اشاره به هزینه 40 میلیارد ریالی در خصوص پروژه استخر و سونا تأکید کرد: در واقع، ردیف خاصی به عنوان هزینه‌های ورزشی در بودجه شورا تعریف نشده است؛ اما مقرر گردیده است تا نیم و یا یک درصد از بودجه جاری شهرداری‌ها، صرف پروژه‌های ورزشی شود.

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آبسرد اذعان داشت: اداره ورزش و جوانان، بیشترین حمایت معنوی را در این خصوص داشته است؛ اما نمی‌توان نقش شورای اسلامی شهر و شهرداری را در حمایت از ورزش نادیده گرفت.

حسینی ضمن ابراز خرسندی از افتخارآفرینی ورزشکاران رزمی و کوهنورد در خصوص صعود به هیمالیا گفت: با وجود این افتخارآفرینی‌ها، متأسفانه شهر آبسرد با کمبود سالن ورزشی مواجه است و سالن‌های موجود، پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان نیست.

وی افزود: در حال حاضر، چهار سالن ورزشی، دو سالن عمومی، یک سالن حوزه بسیج و یک سالن در مدرسه دخترانه، در شهر آبسرد فعال هستند؛ اما همچنان با کمبود سالن ورزشی مواجه هستیم.

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی آبسرد ادامه داد: شهر آبسرد، دارای استعدادهای زیادی در رشته‌های ورزشی رزمی، انفرادی و تیمی است و علاوه بر وجود تیم‌های منسجم در رشته‌های تیمی، در رشته آمادگی جسمانی و والیبال بانوان نیز فعالیت دارد.

حسینی با اشاره به کسب مقامات استانی در کسب مقامات استانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول چهار سال اخیر، زیرساخت‌های ورزشی در شهر آبسرد تغییر نموده و اقدامات عمرانی خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با تأکید بر انجام فعالیت‌های ورزشی تصریح کرد: همه افراد در هر برهه زمانی، استعداد فعالیت‌های ورزشی را دارد و این امر باید به صورت مستمر انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن