افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند/ کلنگ پروژه احداث دیواره مصنوعی سنگ‌نوردی در شهرستان دماوند به زمین خورد

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند، با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در مراسمی دیگر، کلنگ پروژه احداث دیواره مصنوعی سنگ‌نوردی در شهرستان دماوند به زمین خورد.
به گزارش نشریه تاررود؛ امید قمی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند، با اشاره به افتتاح ساختمان جدید اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: احداث این ساختمان در سال ۷۸ مورد توجه قرار گرفت؛ اما به علت عدم بودجه کافی، به‌صورت معلق قرارگرفته بود.
وی افزود: به‌حمدالله در سال جاری توانستیم از طریق مصوبات شورای اسلامی شهر و شهرداری‌، با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این پروژه را تکمیل نماییم.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند تأکید کرد: به‌طورکلی ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان، با هزینه‌ای بالغ‌بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و به طور مجزا ۲۹۰ میلیون تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان، در ۳ طبقه و ۳۶۰ متر احداث گردید.
قمی تأکید کرد: دو طبقه از این ساختمان به‌منظور امور اداری و طبقه سوم با کارکرد سالن جلسات و آموزش هیئت‌ها مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.
وی همچنین با اشاره به کلنگ‌رنی پروژه احداث دیواره مصنوعی سنگ‌نوردی در شهرستان دماوند، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند زمینی را برای احداث دیواره مصنوعی سنگ‌نوردی در نظر گرفته بود و شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند نیز در این راستا قول مساعدت دادند که در این خصوص پیگیری‌های خوبی برای احداث دیواره مصنوعی سنگ‌نوردی صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن