انتقال مالکیت امامزاده هاشم(ع) به استان مازندران به تأخیر افتاد/ سؤال از وزیر کشور درباره تغییر مالکیت در دستور کار است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در مجلس برای پاسخگویی به سئوالی درباره تغییر مالکیت امامزاده هاشم(ع) از استان تهران به مازندران در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تاررود، قاسم میرزایی‌نیکو د در تشریح سوالش از وزیر کشور، اظهار کرد: سئوالم از وزیر کشور پیش از این در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارشاد اسلامی طرح شده بود که این سئوال، امضای ۱۸ تن از نمایندگان استان تهران را نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه موضوع سئوال از وزیر کشور تغییر مالکیت امامزاده هاشم از استان تهران به استان مازندران است، افزود: وزیر کشور باید پاسخ دهد دلیل اینکه چنین اقدامی قرار است صورت گیرد، چیست.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه سال‌هاست همگان امامزاده هاشم(ع) را متعلق به دماوند و استان تهران می‌‎دانند، گفت: هویت یک استان و شهرستان به اماکن تاریخی، مذهبی و زیارتی آن منطقه است و باید دلیل اینکه چرا قرار است چنین اقدامی صورت گیرد، توضیح داده شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته شده فعلا توانسته‌ایم انتقال مالکیت امامزاده هاشم به استان مازندران را به تأخیر بیندازیم، یادآور شد: سئوال مذکور در کمیسیون کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با حضور وزیر کشور طرح خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن