برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سال ۹۶ در محل پیست اسکی آبعلی

رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سال ۹۶ در محل پیست اسکی آبعلی واقع در شهرستان دماوند با حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی برگزار شد.

به گزارش تاررود، در این طرح هزاران اکیپ پلیس به همراه اورژانس کشور، سازمان راهداری، سازمان امداد و نجات و امداد خودروها فعالیت می‌کنند. مأموران با استقرار در گردنه‌های برف‌گیر و دیگر جاده‌های پرتردد نسبت به روان‌سازی ترافیک و امدادرسانی به حوادث احتمالی اقدام خواهند کرد.

سردار مهری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی پیش از این با بیان اینکه پلیس در اجرای این طرح از تمامی توان و تجهیزات خود استفاده خواهد کرد، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام تخلفات پرخطر رانندگی از جمله خط قرمزهای پلیس در اجرای این طرح است که ارتکاب آن از سوی رانندگان منجر به توقیف خودرو و جریمه خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت استفاده از تجهیزات زمستانی برای خودروها تأکید کرد و افزود: علاوه بر اینکه تمامی خودروها باید سیستم گرمایشی مناسب داشته باشند، باید در مسیرهای برف‌گیر حتماً از زنجیر چرخ استفاده کرده و در غیر اینصورت از ادامه سفرشان توسط پلیس جلوگیری خواهد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی راه‌های کشور در ایام برگزاری طرح زمستانه همچون دیگر ایام سال با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ وضعیت راه‌ها را به رانندگان اعلام کرده و نسبت به امدادرسانی به حوادث احتمالی نیز اقدام خواهد کرد. صبح امروز همزمان با آغاز طرح زمستانه رزمایش پلیس، دیگر دستگاه‌های حاضر در طرح زمستانه نیز در محل پیست اسکی آبعلی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن