برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با موادمخدر با حضور ۸۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان خبر داد.

به گزارش تاررود، سعید طاهری اظهار کرد: در راستای مبارزه با موادمخدر و کمیته پیشگیری از معضل موادمخدر در جامعه، تعداد ۸۰ نفر از امدادگران، نجات‌گران واعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر آموزش مبارزه با موادمخدر را فرا گرفتند.

وی افزود: این کلاس‌ها به مدت دو روز از ساعت ۸ تا ۱۷ در محل جمعیت هلال‌احمر دماوند برگزار گردید و در این کارگاه‌های آموزشی از کارشناسان و مربیان متخصصی که دوره روانشناسی را گذرانده بودند استفاده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: هدف ازبرگزاری این کلاس‌ها کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر در این شهرستان بود؛ متاسفانه استفاده از موادمخدر در جامعه رو به افزایش است و این معضل دامن‌گیر جوانان و اقشار مختلف جامعه شده است و با توجه به اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در راستای حمایت از سلامت و تندرستی جامعه این گارگاه برگزار شد.

طاهری خاطرنشان کرد: افراد آموزش‌دیده امدادگر و نجاتگر هستند و با توجه به هدف انسان‌دوستی سعی دارند که پس از آموزش، مروج خوبی در جامعه باشند و اهداف آموزش را در خانه و اجتماع دنبال کنند تا شاهد کاهش مصرف موادمخدر در جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر کلاس‌های مبارزه با موادمخدر، در طول سال کلاس‌های امداد و نجات نیز برای جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند برگزار می‌شود که امسال در سطح آموزشی بیش از هزار نفر آموزش دیده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: علاوه بر این، کانون دانشجویی و کانون دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر فعال است و در قالب برگزاری همایش‌ها در طول سال، سعی کردیم در جهت ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن