بقعه امامزاده هاشم(ع) از نظر استانداری متعلق به شهرستان دماوند است/ تصمیم نهایی مالکیت امامزاده هاشم (ع) برعهده حوزه سیاسی وزارت کشور می‌باشد

استاندار تهران با بیان اینکه بقعه امامزاده هاشم(ع) از نظر استانداری متعلق به شهرستان دماوند است، گفت: تصمیم نهایی مالکیت امامزاده هاشم (ع) برعهده حوزه سیاسی وزارت کشور می‌باشد.

به گزارش تاررود، محمدحسین مقیمی در دیدار با مردم در مسجد جامع شهر دماوند در پاسخ به سؤالی در مورد مالکیت بقعه امامزاده هاشم (ع) اظهار کرد: این بقعه متعلق به شهرستان دماوند است.

وی با بیان اینکه مسأله مالکیت امامزاده هاشم (ع) دعوایی بین استان‌های تهران و مازندران است، ادامه داد: اگر قرار باشد مالکیت این بقعه تغییر کند، تصمیم نهایی در مورد آن برعهده حوزه سیاسی وزارت کشور است.

استاندار تهران ادامه داد: از نظر ما به عنوان استاندار تهران بقعه امامزاده هاشم (ع) متعلق به شهرستان دماوند است.

مقیمی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا در چارچوب قوانین حرکت کنیم، اضافه کرد: در خصوص شبکه‌های دیجیتالی در دماوند مشکلاتی وجود دارد که بحث دیجیتالی را از طریق صداوسیما پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: درباره مهرآباد و اینکه شهر جدا نیست، قبلاً شورای عالی شهرسازی تصمیمی گرفته است که روستای مهرآباد در حریم شهر رودهن قرار دارد و پیشنهاد آن در کمیسیون زیربنایی مطرح شده که در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

استاندار تهران تأکید کرد: امیدواریم مصوبات کارگروه‌های امروز بتواند برنامه کامل و جامعی برای چهار سال آینده شهرستان دماوند تدوین کند که بر اساس آن کارها را پیش ببریم و کمبودها را جبران کنیم.

مقیمی گفت: عمده تلاش ما بر این است که در بحث اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم تصمیم‌های جدی‌تری بگیریم و در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری زمینه اشتغال فراهم شود.

وی با بیان اینکه عمده مسائل از زبان مسئولان مطرح شد و رؤسای ادارات به گوشه‌هایی از مشکلات اشاره کردند، خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت‌های گردشگری وجود هتل است که نیازمند بحث‌های تخصصی است و شهرداری زمینه ساخت هتل را ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن