بهره‌برداری از پروژه آسفالت زیرگذر جاده روستای وادان دماوند

رئیس شورای اسلامی روستای وادان از بهره‌برداری از پروژه آسفالت زیرگذر جاده این روستا واقع در بخش مرکزی دماوند جهت کاهش تصادفات در این محور مواصلاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، اصغر کاظمی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در روستای وادان اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون در محدوده ورودی روستای وادان در محله سرباغ شاهد تصادفات خودروهای عبوری بودیم، اما متأسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی و دهیاری، هیچ اقدامی در جهت کاهش تصادفات صورت نگرفته بود.

وی افزود: به این ترتیب شورای اسلامی و دهیاری روستای وادان بر اساس مصوبه با عنوان رفع خطرات عبور و مرور در این نقطه، اقدام به خاکبرداری کرده و حدود ۶۰۰ کامیون خاک با هدف زیرسازی از آن محل تخلیه شد.

رئیس شورای اسلامی روستای وادان خاطرنشان کرد: به این منظور در مردادماه سال ۹۶، آسفالت زیرگذر و روکش جاده اصلی به داخل روستا همراه با دیوارکشی حائل جهت احداث پارک ورودی بالغ‌بر دو میلیارد ریال انجام گردید.

کاظمی از پیگیری بخشدار و فرماندار شهرستان دماوند در خصوص تأمین هزینه این پروژه از محل استانداری تهران خبر داد و در خصوص سایر پروژه‌ها، گفت: جدول‌گذاری گورستان، خیابان امام حسین و خیابان گلایل ۲ تا پیش از پایان زمان دوره چهارم شورا به اتمام می‌رسد.

وی تصریح: نقطه‌ای از جاده وادان قبل از محله سرباغ، در فصل زمستان به علت تجمع آب و ایجاد یخبندان موجب بروز تصادفات بسیاری می‌شد که با همت شورا و دهیاری و با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیون تومان، آسفالت این محل نیز انجام و نواقص آن برطرف گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن