بیست و چهارمین یادواره ۲۲ شهید روستای سربندان دماوند برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه، یادواره ۲۲ شهید روستای سربندان از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اهالی این روستا برگزار شد.

به گزارش تاررود، حسین عبدالله اشرفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس چندین کشور دنیا بر علیه ملت ما می‌جنگیدند، اما هرگز قادر نشدند تا اهداف خود را بر این کشور تحمیل کنند، چون ما دارای مکتب و حاکمیت دینی بودیم.

وی گفت: کشور ما از لحاظ امنیتی در میان کشورهای منطقه بر‌تر می‌باشد، چرا که این آرامش و امنیتی که امروز در جامعه اسلامی حاکم است را مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان عزیز هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر شاهد این هستیم که بسیاری از کشور‌ها همچون عراق، سوریه، یمن، بحرین و غیره، انقلاب اسلامی ایران را الگوی و معیار خود قرار دادند و این اثر گذاری‌ها نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت و رهبری مقام معظم رهبری است.

اشرفی تصریح کرد: امروز دشمن در صدد خدشه دار وارد کردن به نظام و انقلاب اسلامی است و باید به این موضوع توجه داشته باشیم در مقابل عظمت و عزت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز کوچک‌ترین سستی و غفلت به خود راه ندهیم و از مسیر شهدا خارج نشویم.

وی افزود: در معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد و با برگزاری یادواره‌های شهدا، نسل جدید جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: همچنین امروز بار دیگر در جمع اهالی خونگرم و شهید پرور روستای سربندان یاد و خاطره شهیدان سید کمال حصارکی، عیسی آقاخانی، جواد قدرتی، اسماعیل شکری، عزیز خانی، مجید میرزاکوچکی، محسن آقا محمدی، محسن شناوری، محسن قلی خانی، علی میرزایی، علی بشیری، محمد رضا خانزادی، حمید احمدی، غلامرضا میرزا آقایی، رضا کردی، ناصر غفاری، ابراهیم شادالویی، وحید شادالویی، فرهاد شادالویی، محمد جواد شادالویی، یزدان میرزاکوچکی و محمود علیان‌نژاد را با برپایی این یادواره شهدا گرامی می‌داریم.

لازم به ذکر است یادواره ۲۲ شهید روستای سربندان به مرکز دهستان ابرشیوه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی نسب و مدیحه‌سرایی حاج قاسم رضایی همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن