ترافیک سنگین در محور فیروزکوه/ لحظه‌به‌لحظه بر حجم خودروها افزوده می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: لحظه‌به‌لحظه بر حجم خودروها افزوده می‌شود.

به گزارش تاررود، سیاوش محبی در خصوص وضع تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: محور هراز از ساعت ۱۴ به‌صورت یک‌طرفه از شمال به جنوب درآمده و تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

وی گفت: وضع ترافیک در این جاده مواصلاتی از شمال به جنوب نیمه‌سنگین بوده و خودروها به مرور در حال عبور از محور هراز هستند و لحظه‌به‌لحظه بر حجم خودروها افزوده می‌شود.

محبی افزود: در محور فیروزکوه ترافیک سنگینی را شاهدیم و تردد روان در این مسیر بدون گره ترافیکی در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) روان و بدون مشکل برقرار است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است.

وی با توصیه به مسافران و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، گفت: در حال حاضر، گره ترافیکی در شهرهای بین جاده‌های شرق استان وجود ندارد؛ اما طی ساعات آینده با پرحجم‌تر شدن تردد خودروها شاهد ترافیک شدید در شهرها خواهیم بود.

محبی اضافه کرد: رانندگان هنگام بازگشت از کمربندی‌های شهرها عبور کرده و به داخل شهرهایی که کمربندی دارند، وارد نشوند تا به ترافیک احتمالی برخورد نکنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی به‌ویژه رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، سرعت مطمئنه، و… می‌توانند سفری آرام، بدون استرس و حادثه را داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن