جایگاه سی.ان.جی فتحعلی در دماوند افتتاح و بهره‌بردرای شد

جایگاه سی.ان.جی فتحعلی در دماوند واقع در محور دماوند-فیروزکوه بعد از ورودی جاده وادان به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار تهران افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش تاررود، این جایگاه با هدف تأمین سوخت «سی.ان.جی» مورد نیاز خودروهای ساکنان شهرستان دماوند و مسافرین جاده تهران-فیروزکوه با مشارکت بخش خصوصی با حضور استاندار تهران و، مسئولان استانی و شهرستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند در هفته دولت بهره‌برداری گردید.

لطف‌الله فتحعلی مسئول این جایگاه «سی.ان.جی» ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولان در حاشیه این مراسم در گفتگویی اظهار کرد: ساخت ایستگاه جایگاه سی.ان.جی فتحعلی در دماوند در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت حدود دو هزار و ۱۰۰ متر مربع عملیات استارت اجرایی آن خورد که تاکنون بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به اینکه این جایگاه دارای هشت دستگاه نازل بوده که همزمان ۸ خودرو سواری قابل سوخت‌گیری می‌باشند، افزود: سرعت سوختگیری در این جایگاه با توجه به جدیدتر بودن دستگاه‌ها نسبت به جایگاه‌های دیگر بالاتر می‌باشد و باعث اشتغال به کار هشت نفر از جوانان این منطقه شده است.

وی در پایان از حمایت‌های ویژه شهردار و اعضای شورای شهر دماوند در راستای تصویب طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن