دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دماوند تجلیل شدند/ راهیابی ۲ دانش‌آموز از شهرستان دماوند به مرحله کشوری مسابقات احکام

در مراسمی با حضور مسئولان، دانش‌آموزان برگزیده سی‌ و‌ پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دماوند تجلیل شدند و نفرات برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دماوند تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، علی کریمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دماوند اظهار کرد: این مراسم به صورت سراسری در چهار مرحله اجرا شد و شامل رشته‌های حفظ، قرآن، احکام، نماز، مداحی، تفسیر، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه بود.

وی افزود: خوشبختانه حضور منتخبان این مسابقات به همراه خانواده در شهرستان دماوند موجب می‌شود که افراد از نزدیک از تلاش و حرکت دانش‌‌آموزان در این مسیر آگاه شوند و منتخبان نیز با سایر رقبای خود آشنا می‌شوند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شرکت در این مسابقات در شهرستان دماوند بسیار پرشورتر از بسیاری از شهرستان‌های استان تهران بوده است و امیدواریم تا با حمایت‌های بیشتر مسئولان شاهد دستاوردهای بهتری در این زمینه باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: امسال ما شاهد برگزاری سی‌ و‌ پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح کشوری بودیم و خوشبختانه در این سری از مسابقات، دو دانش‌آموز از شهرستان دماوند توانستند در حوزه احکام به سطح کشوری راه یابند.

وی ضمن ابراز خرسندی به لحاظ پیشرفت در برگزاری نماز جماعت در مدارس شهرستان دماوند تصریح کرد: راهیابی دانش‌آموزان از این شهرستان به سطح کشوری، به دلیل تعداد کمتر آنها نسبت به سایر شهرستان‌ها قدری دشوارتر است، اما در سطح استان شاهد کسب رتبه‌های خوبی توسط این افراد هستیم.

گفتنی است که در این مراسم از ۳۲۰ نفر از برگزیدگان شهرستان دماوند در مسابقات منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن