دهیاری‌های شهرستان دماوند به 37 دهیاری، افزایش می‌یابد/ ابلاغ مصوبه نصب دوربین در مبادی ورودی و خروجی تمامی روستاهای شهرستان دماوند

بخشدار مرکزی دماوند با اشاره به اینکه در سال آینده، تعداد دهیاری‌های شهرستان دماوند، به ٣٧ دهیاری افزایش می‌یابد، گفت: مصوبه نصب دوربین در ورودی و خروجی تمامی روستاهای شهرستان دماوند، ابلاغ شده است.

به گزارش تاررود، مهدی حیدری در نشست تبادل نظر و بررسی مسائل مشکلات روستاهای شهرستان دماوند، اظهار کرد: 236 پروژه در سطح شهرستان اجرا شده است که با تلاش دهیاران و شوراهای شهرستان این امر محقق شده است.
وی افزود: آنچه متوجه دهیاران و شوراها در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، پیشگیری است؛ زیرا بخشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه شهرداری و جهاد کشاورزی می‌باشد و دهیارها و شوراها حق ورود به آن را ندارند.
بخشدار مرکزی شهرستان دماوند، عدالت در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز و دوری از سیاست‌های گزینشی و حضور دائم جهاد کشاورزی را مهم دانست و تأکید کرد: قانون اجازه برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز را به شورا نمی‌دهد و باز در حوزه پیشگیری بایستی وارد شویم.
حیدری با تأکید بر اینکه ٣٠ درصد از درآمد مالیات ارزش افزوده بایستی در حوزه اشتغال در روستاها هزینه شود، بیان کرد: استفاده درست از این اعتبار برای کارآفرینی و اشتغال بایستی مورد توجه قرار گیرد.

افزایش دهیاری‌های شهرستان دماوند به 37 دهیاری با 11 مجوز جدید

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم، شهرستان دماوند صاحب ١۶ دهیاری بود، خاطرنشان کرد: با صدور مجوز 11 دهیاری جدید، تا پایان فروردین ماه سال آینده، تعداد دهیاری‌ها به ٣٧ دهیاری افزایش می‌یابد.
بخشدار مرکزی دماوند با اشاره به اینکه مصوبه نصب دوربین‌های ورودی و خروجی روستاها ابلاغ شده است، تصریح کرد: تمامی روستاها بایستی این مصوبه را اجرا کنند که روستاهای دارای دهیاری از محل اعتبارات و روستاهای فاقد دهیاری نیز با دستوری که فرماندار شهرستان دماوند صادر کرده‌‌اند، این موضوع را اجرایی خواهند کرد.
حیدری با اشاره به اینکه سگ‌های ولگرد مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده‌اند، ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر دماوند، گفت: با تفاهمی که با شهرداری دماوند صورت گرفته است، شرکتی در گندک شناسایی شده است که قراردادی با آن شرکت بسته شده است که در قالب زنده‌گیری و جمع‌آوری، برای جمع‌آوری آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن