زنگ انقلاب در ۱۰۰ واحد آموزشی شهرستان دماوند نواخته شد

در سومین روز از گرامیداشت سی‌ونهمین فجر انقلاب اسلامی با شعار انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی، زنگ انقلاب در یک‌صد واحد آموزشی شهرستان دماوند نواخته شد.
به گزارش تاررود، همزمان با نواختن زنگ انقلاب در یک‌صد واحد آموزشی در شهرستان دماوند، ۱۶ هزار دانش‌آموز دماوندی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فریاد الله‌اکبر، خمینی رهبر و مرگ بر استکبارجهانی، یاد و راه امام راحل و شهدای انقلاب را زنده نگه داشتند.
بر این اساس زنگ انقلاب که به صورت نمادین و با حضور برخی از مسئولان شهرستان دماوند در مدرسه فاطمه شعبان گیلاوند نواخته شد.
در این مراسم مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند هدف از تحصیل را کسب مهارت و فن‌آوری در زمینه‌های مختلف علمی نام برد و اظهار داشت: ما هرساله این ایام فرخنده را جشن می‌گیریم تا استکبار جهانی بدانند که هیچ فرهنگ و ایده‌ای نمی‌تواند جایگزین فرهنگ اسلام در‌ جامعه ایرانیان شود.
وی افزود: توسعه هیچ فرهنگی نمی‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ایرانیان پاک کند و ما همواره پیرو ولایت و رهبری بوده و خواهیم ماند.
همچنین امروز ، زنگ انقلاب در ۸۰ واحد آموزشی بخش رودهن به صدا درآمد و ۱۱ هزار دانش‌آموز رودهنی این روز را گرامی داشتند؛ این مراسم با حضور مسئولان برگزار شد و زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدرسه امام رضا در منطقه مهرآباد رودهن نواخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن