سفر استاندار تهران به شهرستان دماوند نتایج خوبی را برای بخش رودهن داشت/ بیمارستان فوق‌تخصصی و شهرک سلامت در دانشگاه آزاد رودهن راه‌اندازی می‌شود

امام‌ جمعه رودهن با بیان اینکه سفر استاندار تهران به شهرستان دماوند نتایج خوبی را برای بخش رودهن داشت، گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی و شهرک سلامت در دانشگاه آزاد رودهن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: در احادیث و روایات سفارش شده است که اگر فکر مثبت دارید و می‌خواهید کار مثبت انجام دهید، از پروردگار آغاز کنید و خیرخواه پیامبر اکرم (ص) باشید.

وی ادامه داد: خیرخواهی را علاوه بر پیامبر اسلام (ص) باید نسبت به همه ائمه اطهار (ع) داشته باشیم و اگر از این طریق پیش برویم زندگی به‌خوبی پیش می‌رود و یکی دیگر از اصل مسلمانان خیرخواهی است که از پروردگار آغاز شود و تا همه موجودات دل خیرخواه داشته باشیم.

امام ‌جمعه رودهن با مراسم‌ انجام‌شده در هفته‌های اخیر در رودهن تصریح کرد: حضور مردم در مراسم‌های مختلف از ۹ دی تا یوم‌الله ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود و در بخش رودهن حضور ولایت‌مدار مردم افتخار دیگر برای بخش و کشور بود.

مدیح افزود: مقام معظم رهبری از ملت بابت حضور در ۲۲ بهمن قدردانی کردند و تذکر جدی به دولت دادند که در خدمت مردم باشد.

وی بیان کرد: وزارت خارجه آمریکا جدیداً پیامی داده است که جمهوری اسلامی باید سرانه فتنه را آزاد کند.

خطیب نماز جمعه رودهن اضافه کرد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی سران فتنه را می‌خواهند به گرمی تقدیم آن‌ها می‌کنیم اما اگر بخواهند آن‌ها را آزاد کنیم تا نوکری استکبار را انجام دهند باید بگوییم کور خواندید و ملت ایران باهوش‌تر از این ترفندها هستند و آمریکا به‌جای آزادکردن سران فتنه مشکلات کشور خود را حل کند.

مدیح بیان کرد: پیشرفت‌های مسلمانان بسیار خوب در جهان پیش‌ر‌وی می‌کند و کودتایی که قطر و عربستان در یمن آغاز کردند به نتیجه نرسید و عربستان باید نابود شود تا سایه ظلم از مسلمان‌ها رفع شود.

وی به ساخت شهرک سلامت در رودهن اشاره و گفت: یکی دیگر از اخبار خوب برای رودهن و با پیگیری‌هایی که انجام شد و همچنین شهرکی‌پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با مدیریت جهادی که داشتند، مقرر شد دانشگاه شهرک سلامت در رودهن راه‌اندازی شود.

امام‌ جمعه رودهن اضافه کرد: شهرک سلامت که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن راه‌اندازی خواهد شد چند رشته پزشکی و پیراپزشکی را وارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می‌کند و در کنار این رویداد بیمارستان فوق‌تخصصی رودهن ساخته خواهد شد.

خطیب نماز جمعه رودهن با اشاره به سفر استاندار تهران به شهرستان رودهن اظهار کرد: استاندار تهران دو بار به شهرستان دماوند داشت که در مرحله اول در رودهن هم حضور به هم رساند و نتیجه خوبی برای بخش رودهن داشت.

مدیح ادامه داد: در سفر دیروز استاندار تهران با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و حمایت‌های فرماندار شهرستان دماوند و شهردار رودهن اتفاق‌های خوبی برای رودهن رخ داد و کمیته برنامه‌ریزی استان تهران در شهرستان دماوند برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی استان تهران، قرار شد تا سال آینده سه‌راهی مهرآباد با ۸۰۰ میلیارد ریال تصحیح شود تا مردم خوب مهرآباد با آرامش به رودهن تردد کنند.

امام‌ جمعه رودهن ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات این بود که از میدان خلیج ‌فارس رودهن به آبعلی تونل ایجاد می‌شود و بااعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، کمربندی در این مسیر احداث تا ترافیک داخل شهر رودهن حل شود.

مدیح گفت: مطالعات تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی در رودهن آغاز و این بیمارستان هم برای خدمت به مردم خوب رودهن در آینده نزدیک احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن