شهردار پردیس: احداث ۵۰۰۰ مترمربع فضای ورزشی در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: پنج هزار و ۲۰۸ مترمربع فضای ورزشی در این شهر طی چهار سال گذشته احداث‌شده است.
به گزارش نشریه تاررود، محمد لاله اظهار داشت: به‌طورمعمول شهر دارای فضاهای ورزشی بیشتر، دارای بسترهای محدودتری برای افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی است.
وی افزود: ازاین‌رو، مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس، توسعه مجموعه‌های ورزشی را یک سرمایه‌گذاری برای برخورداری از شهری آرام در آینده می‌داند.
شهردار پردیس تصریح کرد: به طور میانگین سالانه یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و در کل نزدیک به پنج هزار و ۲۰۸ مترمربع فضای ورزشی طی چهار سال گذشته احداث‌شده است.
لاله با اشاره طرح‌های عمرانی ورزشی چهار سال گذشته خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرداری پردیس در بازه زمانی مذکور می‌توان به خانه کشتی به مساحت ۸۶۵ مترمربع، گود زورخانه به مساحت ۲۳۵ مترمربع و زمین‌بازی محله‌ای خیابان مهتاب به مساحت ۶۰۰ مترمربع اشاره کرد.
وی تصریح کرد: همچنین زمین بازی محله‌ای انتهای خیابان خیام فاز یک به مساحت ۵۰۰ مترمربع، زمین ورزشی بوستان ولایت به مساحت یک هزار و ۷۴۸ مترمربع و زمین بازی محله‌ای بوستان امام رضا (ع) به مساحت یک هزار و ۲۶۰ مترمربع از دیگر پروژه‌های ورزشی شهر پردیس قلمداد می‌شود.
لاله گفت: شهرداری پردیس علاوه بر تلاش برای توسعه فضاهای ورزشی در این شهر، نسبت به اقدامات دیگری شامل همکاری با دیگر نهادهای شهر و شهرستانی برای برپایی رویدادهای ورزشی، میزبانی مسابقات استانی و شرق استان تهران، توسعه ورزش‌های همگانی در اماکن عمومی، ارائه دوره‌های آموزشی در ۲۰ رشته متنوع در مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پردیس و … نیز مبادرت ورزید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن