صدور ۱۴۰۰ قطعه سند تک برگی در شهرستان دماوند/ ساخت مدرسه ۲۰ کلاسه در شهرک مسکن مهر گیلاوند/ آزادسازی ۴۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان دماوند به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست سال جاری

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از صدور یک هزار و ۴۰۰ قطعه سند تک برگی و ساخت مدرسه ۲۰ کلاسه در شهرک مسکن مهر گیلاوند خبر داد و گفت: ۴۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان دماوند به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست سال جاری آزادسازی گردید.
به گزارش تاررود، محمد رنجبر با اشاره به صدور یک هزار و ۴۰۰ قطعه سند تک برگی در شهرستان دماوند اظهار کرد: مهمترین هدف ما تبدیل اراضی دولتی به اسناد تک برگی است که این امر کمک بزرگی به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواری در این شهرستان می‌کند.
وی افزود: خوشبختانه این این آمار به نوعی در سطح استان تهران بی‌نظیر بوده است چرا که آنچه بر ما تکلیف شده بود تک برگی کردن ۷۰۰ سند بود در حالی که ما توانستیم یک‌ هزار و ۴۰۰ سند تک برگی صادر کنیم.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با اشاره به عملیات پروژه مسکن مهر در دماوند تصریح کرد: متاسفانه این پروژه روند خوبی نداشت اما با همکاری فرمانداری و ادارات خدمات سان وضعیت خوبی در پیش گرفته و یکی از دغدغه‌های مردم به ویژه موضوع روساخت‌ها به ویژه آسفالت در آن انجام شده است.
رنجبر ادامه داد: در این راستا با انجام برخی هماهنگی ها با اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصمیم بر ساخت مدرسه ۲۰ کلاسه در شهرک مسکن مهر گیلاوند داریم که که اقدام به ساخت آن خواهیم کرد.
وی از جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به عنوان یکی از اهداف مهم برشمرد و گفت: در طول ۶ ماه گذشته ۴۰ هکتار از اراضی دولتی که به صورت تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز درآمده بود به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اضافه کرد: آخرین تخریب در این شهرستان مربوط به سادات محله بود که با همکاری شهردار رودهن انجام شد و با توجه به تاکید قوه قضاییه در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در آن هنوز یک روز دیگر نیز این موضوع به طول می انجامد.
رنجبر با توجه به قانون کمیسیون ماده ۱۲ بیان کرد: هر مجوزی که برای ساخت و ساز در محدوده و حریم شهر صادر می‌شود باید از اداره راه و شهرسازی استعلام شود چرا که برخی اوقات افراد بدون اطلاع از این موضوع اقدام به ساخت ویلاهای میلیاردی می‌کنند و پس از آن درخواست سند می‌نمایند که زحمات آنها به واسطه عدم آگاهی در این خصوص از بین می‌رود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن