غدیر تعیین الگوی همیشگی اسلامی است/ شیعه پای ۱۴۰۰ سال هزینه ایستاد

امام‌جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: نکته برجسته در غدیر تبعیت است؛ شیعه پای ۱۴۰۰ سال هزینه ایستاد و جان و مال و همه هستی خود را هزینه کرده است.
به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله اسماعیلی ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: خود را در این عید به‌عنوان شیعه علی (ع) معرفی کنید؛ علی (ع) که آسمان و زمین برای آنها خلق‌شده است؛ غدیر تعیین الگوی همیشگی اسلامی است؛ اگر حکومتی غیر از حکومت علی (ع) باشد در راستای حکومت الله، قرآن و نبوت نیست.
وی در خصوص علت زنده نگاه‌داشتن غدیر افزود: باید به نسل چهارم و نوجوان و جوان و آیندگان خود فلسفه زنده نگاه‌داشتن غدیر را منتقل کنیم؛ نکته برجسته در این امر تبعیت است؛ شیعه پای ۱۴۰۰ سال هزینه ایستاد و جان و مال و همه هستی خود را هزینه کرده است.

امام‌جمعه فیروزکوه با تأکید بر اینکه ولایت امیرالمؤمنینع) ولایت یکپارچگی و وحدت است، اذعان داشت: این امر دشمن‌شناسی می‌آورد؛ تاریخ نشان داد امت اسلامی ایستاد و خود را هزینه کرده است؛ اموی‌ها در همان روز اعتراض کردند؛ پیامبر (ص) امر و مأموریت خود را بیان کرد و مردم باید تبعیت کنند؛ منافقین در همان جلسه حضور داشتند اما پیامبر اسلام (ص) مأموریت خود را باید بیان می‌کرد و مؤمنین دشمن‌شناس باید مطلب را دریابند.
اسماعیلی تأکید کرد: امیرالمؤمنینع) ۲۵ سال به خاطر مصالح اسلام سکوت می‌کنند اما وحدت نباید از بین برود؛ مهم‌ترین هزینه ما در سال ۵۷ روز ۱۷ شهریور بود که خون‌ها ریخته شد.
وی گفت: امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه است؛ هزینه این امنیت را شما پرداخت کردید و خداوند به این هزینه‌ها عنایت می‌کند.

منبع: دیمه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن