مدرسه «سلطان العلما» در آبسرد افتتاح شد + تصاویر

مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه «سلطان العلما» در شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری گردید.

منصور خطیبی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با تاررود اظهار کرد: این مدرسه با کمک و تلاش یکی از خیران نیک‌اندیش شهرستان دماوند «پروین سلطان العلما» همسر مرحوم سرهنگ «عباس طاهری» احداث و آماده بهره‌برداری برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید می‌باشد.

وی افزود: این مدرسه خیرساز با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال با زیربنایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است و کلیه هزینه‌های اجرایی در آن و فراهم آوردن تجهیزات توسط این خیر نیک‌اندیش صورت گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند ادامه داد: فضای آموزشی این مدرسه دارای سه سالن آزمایشگاه و کارگاه، نمازخانه، ۶ اتاق اداری و  ۱۲ کلاس درسی به همراه پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی می‌باشد.

خطیبی با اشاره به تعداد خیرین مدرسه‌ساز در سطح شهرستان دماوند گفت: حدود ۲۵ خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان حضور دارند که در حاضر با همت این عزیزان تعداد ۲۴ مدرسه ساخته شده است.

وی در پایان از زحمات مسئولان شهرستان دماوند و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد که با کمک‌های خود در روند ساخت این مدرسه کمک‌ها و تلاش‌های خود را کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن