معرفی جاذبه‌های گردشگری، سوغات و محصولات شهرستان دماوند در سومین نمایشگاه ملی توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور/ دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان دماوند به نمایش گذاشته شد

سومین نمایشگاه ملی توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش تاررود، سید مجتبی حسینی، نماینده فرمانداری شهرستان دماوند در سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور کرد: در این نمایشگاه کلیه استان‌ها با تمام توانمندی‌های روستایی اعم از تولیداتصنایع‌دستی و محصولات کشاورزی و ارائه سوغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری از سراسر کشور حضور دارند.

وی افزود: شهرستان دماوند هم با همکاری دهیاری‌ها به همراه دیگرشهرستان‌های استان تهران با همه‌ی ظرفیت‌های خود در این نمایشگاه حضور یافت تا دستاوردها و جاذبه های گردشگری شهرستان نماید که به همین منظور با شرکت در این نمایشگاه سعی شده دماوند نگین طبیعت استان را به دیگراستانی‌ها بشناساند.

نماینده فرمانداری شهرستان دماوندد در سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور بیان کرد: از اولویت‌های غرفه شهرستان دماوند معرفی جاذبه‌های گردشگری شامل مناظر طبیعی، کوهستانی، بقعه‌های مذهبی و اماکن تاریخی سطح روستاهای شهرستان دماوند می‌باشد.

حسینی ادامه داد: همچنین سوغات و محصولات شاخص شهرستان از جمله سیب، عسل، توتک و حلوا لوز عسلی دماوند در این غرفه به نمایش گذاشته شده است که بخشی از غرفه نیز به معرفی دستاوردهای بانوان کارآفرین این شهرستان از جمله تابلو فرش‌های نمدی و سفال برجسته پرداخته است.

به گفته وی نماینده صندوق بیمه کشاورزی روستایی و عشایری شهرستان دماوند با حضور در غرفه اطلاعات لازم را به بازدیدکنندگان روستایی ارائه خواهند داد.

نماینده فرمانداری شهرستان دماوند در سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور خاطرنشان کرد: نمایشگاه از امروز تا روز جمعه ۱۸ اسفندماه دایر می‌باشد.

لازم به ذکر است در نخستین روز از نمایشگاه معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون محترم امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین استاندار محترم تهران از غرفه شهرستان دماوند بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن