نمایشگاه نقاشی «نگاه‌ نو» در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند برپا شد+تصاویر

نمایشگاه نقاشی «نگاه‌ نو» در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند با رونمایی از ۴۰ اثری هنری از ۱۲ هنرمند برپا شد.

به گزارش تاررود، فاطمه باقری، مسئول نمایشگاه نقاشی «نگاه‌ نو» در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ۴۰ اثر از ۱۲ هنرمند در این نمایشگاه به نمایش گذشته شده است. وی در خصوص سبک به کار رفته در آثار افزود: بیشتر سبک‌ها مدرن هستند و سبک‌های جدید سیاه‌قلم و رئال از دیگر سبک‌ها به شمار می‌رود.

مسئول نمایشگاه نقاشی «نگاه‌ نو» با بیان اینکه برپایی نمایشگاه نقاشی تشویقی برای هنرجویان است، گفت: در این نمایشگاه تلاش می‌شود که سطح هنر هنرجویان در مدت زمانی که آموزش دیده‌اند را با دیگر هنرجویان مقایسه کنیم تا در آینده بهتر بدرخشند.

باقری در خصوص مدت زمان آمادگی‌ آثار تصریح کرد: این موضوع بستگی به نوع آثار دارد که نقاشی بعضی یک سال طول کشیده شده و برخی هنرمندان چندین اثر دارند. وی بیان کرد: ۵۰ درصد از فروش تابلوهای نقاشی به نفع درمان کودکان سرطانی در نظر گرفته شده که امیدواریم این آثار فروش خوبی داشته باشد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به نقاشی می‌توانند تا ۲۹ آذرماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ از نمایشگاه نقاشی نگاه نو در گالری مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند بازدید کنند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «نگاه نو» با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن