واحدهای مسکن مهر پردیس در انتظار انشعابات

سه هزار واحد مسکن مهر پردیس در فاز ۵ و ۹، بیش از سه سال است در انتظار دریافت خدمات زیرساخت‌هاست تا به متقاضیان واگذار شود.
به گزارش نشریه تاررود؛ در یک گزارش میدانی از دو فاز ۵ و ۹ پردیس، مشخص شد واحدهایی هستند که ساخت آنها از سال ۸۹ آغازشده است و در اوایل سال ۹۲ با تمام امکانات داخلی به‌پایان رسیده است؛ اما با توجه به کوتاهی وزارت نیرو در تأمین انشعابات همچنان بلاتکلیف باقی ماندهاست.
به گفته پیمانکاران این پروژه‌ها سالانه ۲۰۰ میلیون تومان نگهداری از این پروژه‌ها هزینه دربرداد به طوری که در بیشتر این فازها حتی میدان وپیاده‌رو نیز طراحی و ساخته‌شده است و متقاضیان منتظر تکمیل‌شده زیرساخت‌ها هستند.
از شرکت عمران نیز خبر می‌رسد مسئولان آبفا هرچند وقت یک‌بار که هزینه انشعابات و زیرساخت‌های مسکن مهر را دریافت می‌کنند به‌حسابطلبشان در سال‌های ۷۵ برای دیگر فازها که مسکن مهری در آن وجود ندارد می‌گذارند و این‌یکی از دلایل انجام نشدن طرح‌های آب‌رسانی به واحدهای تکمیل‌شده است.
مهرآبادی معاون وزیر راه در امور مسکن مهر می‌گوید تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر اصلاً جز وظایف وزارت راه نیست و دستگاه‌های مربوط بایدآن را انجام دهند که از آن شانه خالی می‌کنند.
در حال حاضر نیز حدود ۲۳ هزار واحد دیگر به‌تازگی تکمیل‌شده است که این واحدها هم در انتظار دریافت انشعابات هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن