وجود ۴۰ هزار اتباع بیگانه در شهرستان دماوند خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است/ با آمارهای نادرست در روستاها برای سرانه بهداشتی، طرح هادی و غیره دچار معضل هستیم

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به مهاجرت معکوس از شهر به روستا در این شهرستان، گفت: وجود ۴۰ هزار اتباع بیگانه در شهرستان دماوند خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کنند.

به گزارش تاررود، مجید صفری در نشست برنامه‌ریزی استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شهرستان دماوند در تابستان و زمان‌های تعطیلی دارای جمعیت شناور است اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در دماوند وجود جمعیت زیاد و شناور بودن آن است که نمی‌توانند از سرانه اصلی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: این شهرستان به دلیل نزدیکی به پایتخت دارای نقاط ضعف و تهدید و هم فرصت‌های بسیار است، آنچه که در برنامه‌های ما وجود دارد این است که بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها و با حفظ منابع آبی و آبخیزداری و کشاورزی از فرصت‌ها استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان دماوند افزود: ۲۳ پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان داریم که ۹۰ درصد آن‌ها روند عملیات به پایان رسیده و تنها ۱۰ درصد آن‌ها باقی مانده‌اند که باید ابتدا به این پروژه‌ها رسیدگی و سپس پروژه‌های جدیدی را آغاز کنیم.

صفری سپس با اشاره مهاجرت معکوس از شهر به روستا در شهرستان دماوند بیان کرد: وجود ۴۰ هزار اتباع بیگانه در این شهرستان که همواره از خدمات این شهرستان استفاده می‌کنند مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کنند، این درحالی است که در برخی روستاها به دلیل آمارهای نادرست در سرانه بهداشتی، طرح هادی و غیره دچار معضل هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن