وقتی جوانانمان از بیکاری نالان هستند، چرا اجرای طرح معماری اسلامی را به ایتالیایی‌ها می‌دهیم/ صحبت از خزانه خالی و نابودی تجهیزات نظامی ایران با یک دکمه، به دشمن پالس می‌دهد

مدیرمسئول روزنامه کیهان در دماوند بابیان اینکه، ایران قبل از انقلاب، وقتی جوانانمان از بیکاری نالان هستند، چرا اجرای طرح معماری اسلامی را به ایتالیایی‌ها می‌دهیم، گفت: دشمن سعی دارد با تکنیک‌های ارعاب و جوجیتسو، اهداف خود را پیش ببرد.
به گزارش نشریه تاررود، حسین شریعتمداری در مراسم ۱۰ شب سخنرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهر دماوند اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب، زیر نظر مستقیم آمریکا بود؛ فرزندان شما بایستی در جنگی که به ما ربطی ندارد، برای نیروهای خارجی سفال می‌چیدند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی را در خاک ایران را می‌پذیرفتند و از دست رفتن این جزیره ثبات برای آمریکا، دشوار بود که ژاندارم منطقه‌اش را و اینجا آغاز درگیری ایران و آمریکا بود.
وی افزود: دو تکنیک ارعاب و جوجیتسو وجود دارد که در تکنیک ارعاب، دشمن توان خود را بسیار بزرگ‌تر نشان می‌دهد و در تکنیک جوجیتسو از توان حریف علیه حریف استفاده می‌شود.
مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: روزی در اجلاس ژنو و تصمیم‌گیری درباره مسائل سوریه، ایران را ورود ندادند و امروز، ایران آمریکایی‌ها را در اجلاس تصمیم‌گیری سوریه راه نداد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقای مسئول که می‌گویی خزانه خالی است؛ آقای مسئول که می‌گویی آمریکا با یک کلید می‌تواند تمام تجهیزات نظامی ما را نابود کند دشمن از این پالس می‌گیرد.
شریعتمداری گفت: چرا وقتی جوانانمان از بیکاری می‌نالند، برای اجرای طرحی با المان‌های اسلامی دست به دامن ایتالیایی‌ها می‌شویم و این یعنی منابع مالی و ایجاد قدرت را در اختیار خارجی قرار می‌دهیم.
وی گفت: القای ضعف همواره از سوی دشمن اتفاق می‌افتد تا ملت متوجه جایگاه و توانایی خویش نشود؛ ولی بعضی در داخل به پایگاه ایجاد و القای ضعف تبدیل می‌شوند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره دشمن سعی دارد نظر و ایده اکثریت را در اقلیت نشان دهد، تأکید کرد: این تکنیک مارپیچ سقوط است که دیواره‌های آن را رسانه‌ها تشکیل می‌دهد که در این تکنیک سعی می‌کنند که نظر اکثریت و نیروهای پای‌کار را در یک دالان سقوط بیندازند تا نظری که با نظر مدنظرشان در مخالفت است، در اقلیت نشان می‌دهند تا صاحبان آن نظر جرئت به ابراز نظر نکنند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: کلان سرمایه‌داران نمی‌توانند با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند و این به معنای حاکمیت سرمایه و نه داشتن سرمایه و ایجاد کار و اشتغال است؛ چراکه حاکمیت سرمایه‌داری به دنبال تغییر قوانین به نفع خویش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن