اتباع خارجه در شرق استان تهران جهت دریافت کارت اشتغال به اداره کار شهرستان دماوند مراجعه کنند/ ۴۰ هزار اتباع خارجی ساکن در شهرستان دماوند، فقط چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند

رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند با بیان اینکه اتباع خارجه در شرق استان تهران جهت دریافت کارت مجوز اشتغال به اداره کار این شهرستان مراجعه کنند، گفت: ۴۰ هزار اتباع خارجی ساکن در شهرستان دماوند، فقط چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند.

به گزارش تاررود، علی مشهدی‌عباسی اظهار کرد: اتباع خارجی، عراقی و افغانستانی ساکن در شرق استان تهران شامل شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه باید برای دریافت مجوز کارت به اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند مراجعه کنند.

وی افزود: افرادی که دارای مجوز کارت بودند برای تمدید آن با در دست داشتن یک عدد پوشه آبی، دو قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ جدید و فیش واریزی به مبلغ دویست و پنجاه‌وهشت هزار و ۷۰۰ تومان نزد بانک ملی حساب خزانه‌داری کل استان تهران به شناسه ثابت تولیدشده به شماره ۳۴۳۰۱۸۶۷۴۱۴۰۱۲، شماره شبای IR63010000400101860100132، رسید اینترنتی پرداخت بیمه در سایت http://hayateamn.ir، کپی از کارت اقامت به صورت خوانا و اصل کارت اشتغال قبلی در ساعات اداری به اداره کار، تعاون و امور اجتماعی مراجعه کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند ادامه داد: افراد قبل از مراجعه، مدارک لازم را تکمیل و به همراه داشته باشند تا برای مجوز کارت اشتغال آنها اقدام شود.

مشهدی عباسی تصریح کرد: افراد برای صدور پروانه کار باید مبلغ سه‌ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب خزانه‌داری کل استان تهران واریز کنند و با در دست داشتن مدارک ذکر شده به اداره کار، رفاه و امور اجتماعی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند برای واریزی حق بیمه حوادث یکساله در یکی از چهار سطح انتخابی چهل‌وشش‌هزار و ۸۷۰ ریال، نود‌ و دوهزار و ۷۴۰ ریال، یک‌صدو هشتادو پنج‌هزار و ۳۰۰ ریال و سیصدوهفتاد هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه صدور بیمه‌نامه حوادث یکساله برای تعداد تعیین‌شده هر خانوار به حساب اعلامی شرکت بیمه حیات امن پرداخت کنند و این پرداختی صرفا از طریق کارت بانکی و یا کارت هدیه انجام شود.

*سکونت ۴۰ هزار اتباع خارجی در شهرستان دماوند/ ۴۰ هزار اتباع خارجی ساکن در شهرستان دماوند، فقط چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: در این شهرستان ۴۰ هزار نفر اتباع خارجی سکونت می‌کنند که از این تعداد تنها چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند و بقیه افراد غیرمجاز هستند.

مشهدی عباسی استفاده از نیروی انسانی جهت اشتغال اتباع غیرمجاز را تخلف عنوان کرد و گفت: مجازات این افراد ۹۱ الی ۱۸۰ روز زندانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن