اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر متقاضی جویای‌کار در واحد‌های تولیدی کشاورزی شهرستان دماوند/ برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با سپاه در زمینه مشاغل خانگی شهرستان دماوند

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر متقاضی جویای‌کار در واحد‌های تولیدی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی مشترک با سپاه در زمینه مشاغل خانگی شهرستان دماوند در مناطق روستایی برگزار شده است.

به گزارش تاررود، هادی طهرانی‌پور در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این نهاد همچون سال‌ گذشته تمامی وظایف محول در راستای اقتصادمقاومتی را به طور کامل انجام داده و در سامانه اقتصاد مقاومتی ثبت کرده است.

وی در زمینه اشتغال‌زایی در سطح شهرستان دماوند بیان کرد: علاوه بر اشتغال واحدهای پذیرنده، ۱۱ واحد در شهرستان دماوند شناسایی و با انجام امور اولیه به ثبت رسیده است و تعدادی کارورز نیز به این واحدها معرفی شده‌اند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین اشتغال مربوط به بخش کشاورزی در سامانه مخصوص این نهاد به ثبت گردیده است و بر اساس آمار بالغ‌بر ۱۵۰ نفر تا به امروز اشتغال ثبت شده در سامانه کشاورزی داریم.

طهرانی‌پور از اشتغال ۴۵ نفر در بخش گلخانه‌ها در خصوص آبیاری تحت فشار و در صنایع تبدیلی و تکمیلی خبر داد و گفت: خوشبختانه در بخش سامانه‌های نوین آبیاری و توسعه گلخانه‌های شهرستان از اهداف مشخص‌شده نیز پیشی گرفتیم.

وی تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز اداره جهاد کشاورزی با هماهنگی سپاه شهرستان دماوند اقدام به برگزاری کلاس‌های مشترکی در نقاط مختلف این منطقه به ویژه روستاهای کمتر برخوردار کرده است که در راستای آموزش، تسهیلاتی با هماهنگی سپاه از بخش تسهیلات اقتصاد مقاومتی به آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن