برگزاری جشنواره هنرهای آوایی در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند/ کسب رتبه دوم دانش‌آموزان شهرستان دماوند در مسابقات فرهنگی هنری کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از برگزاری جشنواره هنرهای آوایی در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند با حضور جمعی از دانش‌آموزان خبر داد و گفت: دانش آموزان شهرستان دماوند در مسابقات فرهنگی هنری کشور موفق کسب رتبه دوم شدند.

به گزارش تاررود، مهرداد پورفتحی اظهار کرد: در شعار امسال اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند بحث نشاط دانش‌آموزی نیز لحاظ شده است و در این راستا جشنواره هنرهای آوایی در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

وی افزود: شهرستان دماوند دانش‌آموزان مستعدی در زمینه موسیقی به ویژه سنتی و تک‌نوازی دارد که رتبه‌های خوبی در سطح کشور نیز به دست آوردند که از این میان می‌توان به کسب رتبه دوم در مسابقات فرهنگی هنری توسط دانش‌آموزان این شهرستان اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به امکان بروز برخی آسیب‌های اجتماعی، استعدادیابی در حوزه نوازندگی در میان دانش‌آموزان مد نظر قرار گرفت و جشنواره هنرهای آوایی به استعدادیابی در بین دانش‌آموزان می‌پردازد.

پورفتحی گفت: این استعدادیابی در دو جنسیت دختر و پسر صورت می‌گیرد و گروه انجمن موسیقی شهرستان دماوند به عنوان داور در زمینه استعدادیابی تک‌نوازی حضور دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این جشنواره با استقبال زیادی مواجه شد و ما حتی فکر نمی‌کردیم که تعداد دانش‌آموزان نوازنده در شهرستان دماوند به این اندازه باشد و شاید بیش از ۲۰۰ نفر از افراد در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص خبر داد و بیان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات کشوری دانش‌آموزی و این مطلب که کنسرت‌های برگزار شده نشان از استعداد خوب در میان دانش‌آموزان شهرستان دماوند دارد امیدواریم شاهد موفقیت آنها در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن