«رحیم باقری» به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند انتخاب شد

با اکثریت رأی اعضای شورای هیئات مذهبی، «رحیم باقری» به عنوان رئیس پنجمین دوره شورای هیئت مذهبی در شهرستان دماوند انتخاب شد.

به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذاکر صادقی‌کیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اظهار کرد: انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی از اعضای این شورا در ۲۹ آذرماه سال جاری در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با اکثریت رأی اعضای پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند «رحیم باقری» به عنوان رئیس پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان انتخاب گردید.

صادقی‌کیا خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه متشکل از ۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی‌البدل است که در انتخابات سراسری پنجم آبان‌ماه سال جاری با شرکت حدود ۶۵ هیئت مذهبی برای مدت چهار سال به عنوان اعضاء شورای دوره پنجم انتخاب شدند.

همچنین در ادامه این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از زحمات چندین ساله «مجید میرزایی»، رئیس سابق شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: شورای هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در ساماندهی و نظارت‌بر هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند را دارند و می‌توانند با تکیه‌بر وظایف ذاتی خود، بسترهای لازم را برای گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) فراهم کنند.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تشکر از تشکیل این نشست در خصوص اهمیت و تأثیرگذاری هیئت‌های مذهبی مطالب مفیدی عنوان کرد.

شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن