زنگ انفاق و نیکوکاری در مدارس شهرستان دماوند نواخته شد/ جمع‌آوری ۱۴ میلیون تومان کمک‌ دانش‌آموزی از مدارس شهرستان دماوند در جشن عاطفه‌های سال گذشته

همزمان با نوزدهم مهرماه و برپایی جشن عاطفه‌ها، زنگ انفاق و نیکوکاری در مدارس شهرستان دماوند با حضور دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان به صدا در آمد.
به گزارش تاررود، مهرداد پورفتحی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: جشن لبخند عاطفه‌ها که در شهرستان دماوند با عنوان زنگ انفاق نام‌گذاری شده است با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به صورت نمادین در مدرسه شهید چمران برگزار شد.
وی افزود: خیران در سطح شهرستان دماوند در قالب ساخت مدرسه، بیمارستان، تهیه جهیزیه و غیره فعالیت می‌کنند و برگزاری این قبیل مراسم‌ها در مدارس به معنای تاکید بر ترویج فرهنگ بخشندگی است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: میزان کمک‌های دانش‌آموزی حایز اهمیت نیست بلکه نکته مهم مساعدت و دستگیری از نیازمندان است و امیدواریم دانش‌آموزان امروز، خیران فردا باشند.
*جمع‌آوری ۱۴ میلیون تومان کمک‌ دانش‌آموزی از مدارس شهرستان دماوند در جشن عاطفه‌های سال گذشته
همچنین در ادامه این مراسم، مهدی شعبانی رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند با درود بر روح مطهر بنیان‌گذار این نهاد اظهار کرد: خداوند بر درجات امام راحل(ره) بیافزاید که کمیته امداد را با هدف تسکین درد نیازمندان و درمندان در جامعه تاسیس کرد.
وی با بیان شعار جشن عاطفه‌ها در سال جاری تحت عنوان ماه مهر در انتظار همدلی تصریح کرد: احساس مسئولیت در دوران دانش‌آموزی امری ارزشمند است و این افراد در کنار تحصیل مهارت‌هایی مانند کمک به هم‌نوع و هم‌کلاسی‌های خود را آموخته و در واقع در راستای انفاق قدم برمی‌دارند که این تمرینی در حوزه انفاق است.
رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند در خصوص کمک‌های جمع‌آوری شده در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها گفت: خوشبختانه سال گذشته از طریق کمک‌های دانش‌آموزی شاهد جمع‌آوری مبلغ ۱۴ میلیون تومان در شهرستان دماوند بودیم که این مبالغ در میان دانش‌آموزان نیازمند در مدارس این شهرستان توزیع شد و امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش میزان مساعدت‌های دانش‌آموزی باشیم.
گفتنی است که در این مراسم از زحمات نیروی انتظامی حاضر در این جشن تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن