سال آینده با کمبود مدرسه در مسکن مهر مهرآباد رودهن مواجه می‌شویم/ پیش‌بینی ساخت ۲ باب مسجد برای سایت پنج هزار واحدی مسکن مهر رودهن

بخشدار رودهن با بیان اینکه سال آینده با کمبود مدرسه در مسکن مهر مهرآباد رودهن مواجه می‌شویم، گقت: پیش‌بینی ساخت ۲ باب مسجد برای سایت پنج هزار واحدی مسکن مهر رودهن در دستور کار قرار دارد.
به گزارش تاررود، در خصوص اقدامات انجام شده در سایت پنج هزار واحدی مسکن مهر مهرآباد رودهن اظهار کرد: برای فاضلاب این سایت ۲ تصفیه خانه موقت و سیار احداث شد که در حال حاضر و تا ایجاد تصفیه خانه دائمی که تمام بخش رودهن از جمله مسکن مهر را تحت پوشش قرار می دهد، جوابگوی بیش از سه هزار واحد مسکونی در مسکن مهر خواهد بود.
وی افزود: این ۲ تصفیه خانه موقت در روزهای اخیر در قالب قرار داد تحویل شرکت آبفای شرق استان تهران و اداره آب و فاضلاب رودهن شد و هم اکنون در حال فعالیت است.
وی در خصوص تردد مردم از مسکن مهر به رودهن تصریح کرد: خط تاکسیرانی رودهن، مهرآباد و مسکن مهر با ۷۰ دستگاه تاکسی تحت پوشش سازمان حمل و نقل همگانی قرار دارد و بصورت چرخشی در حال خدمات رسانی هستند.
صفری با بیان اینکه نبود آسفالت یکی دیگر از معضلات و مشکلات مسکن مهر رودهن بود، بیان کرد: آسفالت ۹۰ درصد از خیابان اصلی مسکن مهر در محدوده مهرآباد و مسکن مهر توسط شهرداری رودهن انجام شد و مابقی در دست انجام است.
بخشدار رودهن گفت: ۲ باب مسجد برای سایت پنج هزار واحدی مسکن مهر رودهن پیش بینی شده که یک مسجد به نام امام علی (ع) تکمیل و تحویل ساکنان این سایت مسکونی شده و دیگری در حال ساخت می باشد.
وی افزود: در جهت انجام ‌خدمات رسانی بهتر در این محل مقرر شد تا دفتر شماره ۲معاونت خدمات شهری شهرداری رودهن در مسکن ‌مهر مستقر و اقدام به ارائه خدمات مناسب از جمله جمع آوری زباله ها و‌نخاله ها و همچنین نظافت کند.
بخشدار رودهن در خصوص وضعیت آموزشی مسکن مهر نیز گفت: در حدود ۶ مدرسه در مسکن مهر رودهن نیاز است که فعلا یک مدرسه بصورت ۲شیفت با ۴۵۰ دانش آموز پسر و ۲۰۰ دانش آموز دختر در تنها مدرسه مسکن مهر در حال تحصیل هستند و به هیچ عنوان مشکل کمبود معلم در این مدرسه وجود ندارد.
صفری با بیان اینکه قطعا سال آینده با کمبود مدرسه در مسکن مهر رودهن مواجه خواهیم شد، گفت: جا دارد که مسئولان سازمان نوسازی و بنیاد مسکن در این خصوص چاره اندیشی کند و خیرین عزیز در این امر مهم شرکت کنند.
بخشدار رودهن در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پروژههای عمرانی و رفاهی از جمله زیبا سازی و فضای سبزدر دستور کار است و همچنین به جهت تامین امنیت در مهرآباد و مسکن مهر کلانتری ۱۶ مهرآباد در هفته نیروی انتظامی افتتاح شد؛ ضمن اینکه زمینی برای احداث یک کلانتری دیگر در خود مسکن مهر پیش بینی شده است.
شایان ذکر است بخش رودهن در حال حاضر نزدیک به ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل مسکن مهر و افزایش جمعیت و همچنین سر ریز جمعیت تهران، جمعیت این منطقه به ۷۰ هزار نفر خواهد رسید.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن