مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دماوند افتتاح شد

مجتمع فرهنگی و ورزشی چندمنظوره کارگران شهرستان دماوند در شهرک امامیه با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش تاررود، آئین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان دماوند با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مجید صفری فرماندار دماوند و حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستان دماوند برگزار شد.

علی مشهدی عباسی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، اظهار کرد: این مجموعه با هشت هکتار زمین، دارای سالن چندمنظوره با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۵۰۰ نفر تماشاچی با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع برای استفاده در رشته‌های ورزشی فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال و رشته‌های رزمی و آمادگی جسمانی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه مناسب‌سازی ویژه معلولین گردیده است، افزود: فاز دوم شامل استخر، تالار پذیرایی و زمین‌های ورزشی روباز می‌باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند با بیان اینکه عملیات این پروژه با هزینه ۴۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از سال ۸۶ تا ۹۷ به طول انجامید، ادامه داد: دو میلیارد ریال از اعتبار این پروژه بابت گرمایش و مقاوم‌سازی جهت پدافند غیرعامل می‌باشد که می‌توان در مواقع بحران از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن