مسابقات پاراگلایدر مسافت قهرمانی کشور با شرکت ۸۵ خلبان در حال برگزاری است/ کمبود سایت پروازی پاراگلایدر در استان تهران

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات پاراگلایدر مسافت قهرمانی کشور با شرکت ۸۵ خلبان خبر داد و گفت: در حال حاضر استان تهران با کمبود سایت پروازی پاراگلایدر مواجه است.
به گزارش تاررود، یحیی دادویی در خصوص برگزاری مسابقات پاراگلایدر مسافت قهرمانی کشور اظهار کرد: این مسابقات از ۲۶ شهریور ماه در سایت چنار شرق دماوند آغاز شده و تا پایان پنجشنبه جاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این مسابقات ۸۵ خلبان که نفر آنها ۸۰ آقا و پنج نفر دیگر خانم از میان بهترین‌های استان‌ها شرکت کردند و امیدواریم که بتوانیم افراد منتخب را برای تیم ملی و قهرمانی کشور انتخاب کینم.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان تهران با اشاره به حضور ۱۳ نفر از این استان در مسابقات مذکور تاکید کرد: در برخی روزها امکان پرواز وجود ندارد اما در دومین روز از برگزاری این مسابقات بیشتر پروازها انجام شد.
دادویی در خصوص خدمات ارائه شده به افراد شرکت‌کننده تصریح کرد: مسئولیت اسکان این افراد با انجمن هیئت‌های ورزشی و تهیه غذا بر عهده شرکت‌کنندگان می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما اعزام ورزشکاران به مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا است که امیدواریم با انجام هماهنگی‌های لازم از سوی فدراسیون و کمیته ملی المپیک این امر محقق شود.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان تهران در خصوص ایمنی سایت پروازی چنار شرق دماوند بیان کرد: این سایت در تمام روزهای برگزاری مسابقات بیمه شده و شرکت‌کنندگان نیز همگی بیمه هستند و تنها یک حادثه در این مسابقات رخ داد که با اعزام به بیمارستان و پس از آن به تهران بهبودی کامل برای این ورزشکار حاصل شد.
دادویی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان دماوند، شهردار و دهیار چنار شرق اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری‌های صورت گرفته امکانات خوبی برای برگزاری این مسابقات اعم از آسفالت منطقه و دسترسی جاده فراهم شد و با آماده شدن محوطه تیکاف، ۱۰ نفر در لحظه می‌توانند تیکاف کنند.
وی اضافه کرد: ارتفاعات معمولآ در اختیار منابع طبیعی است و در حال حاضر استان تهران با کمبود سایت پاراگلایدر مواجه است که بیشتر مربوط به بخش خصوصی و یا شهرداری‌ها است که برای ادامه فعالیت این ورزش در کشور باید همکاری لازم برای خریداری این زمین‌ها انجام شود.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان تهران از ارتفاع دو هزار و ۸۰۰ متری پرواز در نخستین روز از این مسابقات خبر داد و یادآور شد: با تشخیص کمیته فنی حدود ۲۰ نفر برای آمادگی و اردوهای مختلف تعیین می‌شوند که در این اردوها قهرمانان انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن