کسب ۶۶ مدال رنگین توسط کاراته‌کاهای شهرستان دماوند در اولین دوره از مسابقات بین آموزشگاهی

رئیس هئیت کاراته شهرستان دماوند از کسب ۶۶ مدال رنگین توسط کاراته‌کاهای این شهرستان در اولین دوره از مسابقات بین آموزشگاهی خبر داد.

به گزارش تاررود، مهدی موحد با اشاره به برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات بین آموزشگاهی کاراته در دو بخش دختران و پسران با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و با همت هیئت کاراته شهرستان دماوند در تاریخ پنجم و ششم بهمن‌ماه سال‌جاری در سالن شهدای دماوند برگزار شد.

وی افزود: در اولین‌روز، مسابقات در بخش دختران با حضور ۱۷۲ کاراته‌کا از ۲۴ آموزشگاه و در روز دوم ، مسابقات در بخش پسران با حضور ۱۶۳ کاراته‌کا از ۲۰ آموزشگاه برپا گردید.

گفتنی است که مدارس دخترانه بنت‌الهدی با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز، پانزده خرداد با کسب سه طلا و دو برنز در جایگاه اول و دوم این مسابقات قرار گرفتند.

همچنین مدارس فاطمه‌شعبان با کسب دو مدال طلا، سه نقره و پنج برنز، آیین‌زهرا با کسب دو مدال طلا و یک برنز و خواهران بابایی با یک طلا و دو نقره مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش پسران نیز مدارس شهید صدیفی با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز و ولیعصر با کسب سه مدال طلا، دو نقره و ۱۱ برنز در رده اول و دوم قرار گرفتند.

همچنین مدارس درویشیان با کسب سه مدال طلا و دو نقره، امام‌خمینی با کسب سه مدال طلا و یک برنز و شهید مدنی با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رتبه‌های اول تا پنجم را کسب نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن