باید مراقب فراموش نشدن شعارهای اصیل انقلاب اسلامی باشیم/ مسئولان نظام در سه قوه باید بیشتر مواظب خود و اطرافیان باشند

امام جمعه شهرستان دماوند با تاکید براینکه باید مراقب فراموش نشدن شعارهای اصیل انقلاب اسلامی باشیم، گفت: مسئولان نظام در سه قوه باید بیشتر مواظب خود و اطرافیان باشند.

به گزارش تاررود، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از این نعمت های بزرگ الهی به ملت ایران، نعمت استقلال و آزادی است و نباید فراموش کنیم رژیمی بر ما حکومت می کرد که نوکر حلقه به گوش آمریکا بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این خصوص بیان کرد: کاپیتولاسیون از موارد ننگینی بود که در حکومت طاغوت شکل گرفت و اگر یکی از مستشاران آمریکایی به مردم ایران معترض می شد کسی حق دخالت و اعتراض نداشت.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم که شعارهای اصیل انقلاب اسلامی فراموش نشود و مسئولان نیز خدمت به مردمی که همواره پای آرمان های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دنیا طلبی آنان را از انقلاب و مردم و رهبری دور نکند.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: مسئولان نظام در سه قوه باید بیشتر مواظب خود و اطرافیان باشند و برخی افراد کاری نکنند و حرفی نزنند که دشمن شاد شوند.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف آن تغییر نکرده و دشمنان نیز عوض نشده اند، بیان کرد: دشمنان از پیشرفت و موفقیت ما راضی نیستند و ما هم حاضر نیستیم زیر یوغ استعماری آنان برویم.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات داخلی ما در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به دلیل ضعف مدیریت و کم کاری برخی مسئولان است و هر کسی که کم کاری می کند باید روز قیامت پاسخگوی خدا، مردم و خون شهدا باشد.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه رفتارهای اصلاح طلبانه به دور از اغراض شخصی و سیاسی و جناحی دعوای درد جامعه خواهد بود، تصریح کرد: همه باید در صدد اصلاح امور باشند و اگر امروز آسیب شناسی نکنیم و با فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مبارزه نکنیم فردا برای هر اقدامی دیر و گاهی جبران لطمه ها سخت است.

فتاح دماوندید ضمن تاکید بر اهمیت کار قضات و کارمندان قوه قضائیه بیان کرد: از قضات و کارمندان سالم و خدوم می‌خواهیم اگر در محل کار خود لکه و نقطه سیاهی می‌بینند آن را پاک و اگر فرد متخلفی را می بینند یا اصلاح و یا برخورد کنند تا این ننگ به نام عده ای دیگر یا همه آنان تمام نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن