ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرستان دماوند تبدیل به بحران شده است/ لزوم نظارت به کشت گلخانه‌ها و زمین‌های استیجاری

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرستان دماوند تبدیل به بحران شده است، گفت: نظارت بیشتری باید در زمینه زمین‌های استیجاری و کشت گلخانه‌ها که بعضا فاقد مجوز جهاد کشاورزی دماوند هستند، صورت گیرد.

به گزارش تاررود، شاهرخ جهانشاهی در نشست تبادل نظر و بررسی مسائل مشکلات روستاهای شهرستان دماوند با اشاره به اینکه امنیت از مهم‌ترین مقوله می‌باشد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز بسیار حائز اهمیت است که شناسایی این افراد موجب ارتقای امنیت در سطح روستاها خواهد بود.

وی افزود: نظارت بر کشت گلخانه‌ها و زمین‌های استیجاری که بعضا بدون مجوز اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند است، از موارد مهم امنیت‌ساز در سطح روستاها است که آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توسط دهیاران حائز اهمیت است.

حساسیت به ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرستان دماوند در ایام نوروز

معاون سیاسی انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شهرستان دماوند و شرق تهران به سبب وجود دو محور مواصلاتی مورد نظر قاچاقیان است، تاکید کرد: بررسی سوله‌های خالی و مواردی از این دست، باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه ساخت‌ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند تبدیل به بحران شده است، تصریح کرد: لازم است این موضوع مورد توجه قرار گیرد که حساسیت آن در ایام نوروز به‌مراتب بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن