آزادسازی و رفع تصرف بیش از ۴ هکتار از اراضی ملی در منطقه سادات محله رودهن به ارزش ۲۱ میلیارد تومان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از آزادسازی و رفع تصرف بیش از چهار هکتار از اراضی ملی در منطقه سادات محله شهر رودهن به ارزش ۲۱ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش تاررود، محمد رنجبر اظهار کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی، اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با همکاری عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره در چند روز اخیر با اخذ دستور قضایی اقدام به رفع تصرف اراضی در این منطقه پرداخت.
وی افزود: در این عملیات آزادسازی حدود ۱۱۳ قطعه از اراضی ملی منطقه سادات محله واقع در شهرستان دماوند به مساحت چهار و نیم هکتار به ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تصرف زمین‌خواران و متجاوزان اراضی ملی آزادسازی و رفع تصرف گردید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با تأکید بر برخورد جدی با هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی بیان کرد: مقابله با زمین‌خواران همواره در دستور کار این نهاد قرار دارد و هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف در عرصه‌های ملی تحت نظر اداره راه و شهرسازی به صورت شبانه‌روزی توسط عوامل حفاظتی رصد شده و با عناصر فرصت‌طلب برخورد قاطع خواهد شد.
رنجبر ادامه داد: به این ترتیب اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند آمادگی دریافت گزارش و اخبار مردمی در زمینه تصرف و تخریب اراضی ملی از سوی عموم مردم را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن