آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی در روستای چنارشرق دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در روستای چنار شرق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال با تلاش یگان حفاظت خبر داد.

به گزارش تاررود ،علی خلیلی اظهار کرد: در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور با اخذ دستور قضایی از دادستانی شهرستان دماوند و تأکیدات شورای حفظ حقوق بیت‌المال، نسبت به رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی روستای چنار شرق اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: این حکم قضایی که در روزهای اخیر توسط عوامل یگان حفاظت و نیروهای واحد حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند به مرحله اجرا درآمده بود که در این خصوص نسبت به تخریب دیوارکشی‌های غیرمجاز برای تصرف غیرقانونی اقدام گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده توسط کارشناسان به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خلیلی از همکاری‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان دماوند و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نهایت تقدیر و تشکر را کرد. وی در پایان از همشهریان و مردم خواستار این موضوع شد که قبل از هرگونه اقدام هنگام نقل و انتقال و خرید و فروش اراضی، استعلامات لازم را در مورد اطلاع از نوعیت اراضی به جهت ملی یا مستثنیات بودن از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند اخذ نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن