آغاز ثبت‌نام بیمه‌ تکمیلی اصناف برای نخستین بار در شهرستان دماوند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از آغاز ثبت‌نام بیمه‌ تکمیلی اصناف برای نخستین بار برای کسبه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، علیرضا خواجه‌ای در همایش واحد رفاه و تعاون اتاق اصناف شهرستان دماوند در حسینیه فرامه شهر دماوند با بیان اینکه واحد رفاه و تعاون اتاق اصناف این شهرستان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این واحد در نخستین فعالیت خود، پروژه شهرک صنوف مزاحم را به مساحت ۱۰ هکتار افتتاح کرد.
وی افزود: همچنین طرح ثبت‌نام کسبه برای بیمه تکمیلی برای نخستین بار در شهرستان دماوند از دیگر فعالیت‌های واحد رفاه و تعاون اتاق اصناف این شهرستان بوده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند ادامه داد: بنا بر درخواست جمع کثیری از تولیدکنندگان در خصوص برقراری بیمه تکمیلی که در هیچ یک از صنوف اجرا نشده است، برای نخستین بار اعضای اتاق اصناف دماوند این بیمه را دریافت می‌کنند.
خواجه‌ای با بیان اینکه برای نخستین بار صنوف برای خود و کارگران درخواست بیمه تکمیلی را داشتند، افزود: هیج یک از صنوف دارای بیمه تکمیلی نشده و تنها عضو بیمه تأمین اجتماعی بودند.
وی تصریح کرد: با تلاش واحد رفاه تعاون و اتاق اصناف در دومین مرحله و در راستای تأمین رفاه صنوف، قرارداد بیمه درمانی تکمیلی برای توجیه فعالیت واحدهای رفاه و تعاون نزد شرکت بیمه ایران منعقد شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری همایشی جهت آغاز و ثبت‌نام افراد متقاضی این بیمه بیان کرد: همایشی برای ثبت‌نام و تبیین برنامه‌های پیش‌روی اصناف برای توجیه و آشنایی اعضای اتحادیه برگزار یشد تا با عملکرد و امتیازات مثبت این بیمه آشنا شوند.
خواجه‌ای افزود: این همایش با دعوت از صنوف شهرستان دماوند و با همکاری بیمه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که باید به تولید اهتمام ویژه داشت، برگزار شد.
وی گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران که با ابزارهای پرخطری مشغول به کار هستند، این بیمه دارای اهمیت ویژه است؛ حمایت از رفاه تولیدکنندگان و اشتغال آن‌ها با بیمه تکمیلی انجام می‌شود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با اشاره به اینکه ظرف مدت ۱۵ روز آینده این بیمه برقرار می‌شود، اضافه کرد: طی نشست‌های فراوان توانستیم این قرارداد را ابتدا برای اعضای خود منعقد کنیم؛ اما از افراد متقاضی نیز ثبت‌نام خواهیم داشت.
منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن