آغاز عملیات و پروژه‌های عمرانی در مهرآباد رودهن

شهردار رودهن از آغاز عملیات و پروژه‌های عمرانی در مهرآباد خبر داد.

به گزارش تاررود، مهدی کچویی با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی مهرآباد اظهار کرد: با واگذاری مسکن مهر مهرآباد، شهرداری رودهن نسبت به احداث و تجهیز دفتر خدماتی شهرداری اقدام کرد و با استقرار نیروهای فعال عمرانی، خدماتی و فضای سبز به اموری مانند جدول‌گذاری خیابان منتهی به مسکن مهر در دو طرف به طول تقریبی ۶۰۰ متر و به صورت نهر و زیرسازی و خاک‌ریزی قسمتی از مسیر که محل تلاقی دو طرف شیب بوده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل تجمع آب‌های سطحی و نفوذ آب به منازل اطراف شده بود با حجم خاک‌ریزی سه‌هزار مترمکعب به صورت لایه به لایه پرداخت که هم‌اکنون در حال انجام می باشد .
وی افزود : همچنین عملیات تعریض بلوار مسکن مهر به سمت نوده توسط ماشین‌آلات راهسازی در جهت تامین عرض مسیر تردد و حمل‌ونقل اهالی و جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی با پیشرفت ۵۰ درصد ادامه دارد .
شهردار رودهن اضافه کرد: علاوه بر این قسمتی از خیابان منتهی به میدان امام علی(ع) نیز که نیاز به دیوار کشی سنگی داشت توسط نیروهای امانی واحد عمران در حال انجام است .
کچویی گفت: با مشخص شدن قطعه زمینی به عنوان فضای سبز با هدف توسعه پارک‌ها، فضای سبز منطقه مهر آباد شهرداری رودهن با اجرا و احداث پارک محله‌ای در ضلع شرقی میدان موافقت و در مرحله طراحی و جذب پیمانکار می‌باشد .
وی بیان کرد: در این راستا در آینده‌ای نزدیک، با نزدیک شدن به سال جدید اقدامات و عملیات گسترده‌تری در این منطقه که حق مسلم ساکنان و اهالی است آغاز و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن