آمادگی فرمانداری جهت کمک به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند/ دفتر انجمن حمایت از زندانیان در بخش رودهن راه‌اندازی شود

فرماندار شهرستان دماوند از آمادگی این نهاد جهت کمک به انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: دفتر انجمن حمایت از زندانیان در بخش رودهن راه‌اندازی ‌می‌شود.

به گزارش تاررود، مجید صفری در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند ضمن تقدیر از تلاش های خیرخواهانه صورت گرفته در انجمن و حمایت از خانواده زندانیان رسیدگی به امورات این خانواده ها امر مهم و مقدسی برشمرد.

وی افزود: اگر مشکلی برای سرپرست خانواده به وجود بیاید و خواسته یا ناخواسته با مجازات زندان مواجه شود، نباید این آسیب به خانواده آنان خدشه ای وارد کند و این توجه از سوی انجمن حمایت از زندانیان به خوبی انجام می پذیرد.

وی از آمادگی فرمانداری شهرستان دماوند در زمینه همفکری و کمک به انجمن خبر داد و افزود: سعی می‌شود از همه امکانات موجود در جهت حمایت این انجمن استفاده شود.

فرماندار شهرستان دماوند به لزوم اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده در این انجمن اشاره کرد و بیان داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان به همه جغرافیای شهرستان تعلق دارد و لازم است این انجمن دفتری را در بخش رودهن دایر نماید تا رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان این بخش با سهولت بیشتری انجام شود.

گفتنی است در ابتدای نشست مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند گزارشی از درآمدها و مخارج انجمن و همچنین میزان کمک خیرین به این انجمن گزارشی به حاضران در جلسه ارائه کرد.

همچنین در این نشست میزان کمک‌های انجمن به خانواده‌های زندانیان شهرستان به مناسبت عید نوروز به تصویب هیئت مدیره رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن