آیین بازگشایی مدارس در شهرستان دماوند/ زنگ مهر و مقاومت در ۱۲۷ مدرسه شهرستان دماوند به صدا درآمد+تصاویر

همزمان در نخستین روز ازمهرماه و هفته دفاع مقدس، آیین بازگشایی مدارس در شهرستان دماوند برگزار شد و زنگ مهر و مقاومت در ۱۲۷ واحد آموزشی این شهرستان به صدا درآمد.
به گزارش تاررود، در نخستین روز از فصل پاییز، سال تحصیل جدید آغاز شد و دانش‌آموزان پس از تعطیلی سه ماهه تابستان، دوباره با طنین‌انداز شدن زنگ بازگشایی مدارس، مشغول کسب علم و دانش شدند و خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کردند.
سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان کلاس اولی که امسال برای نخستین بار در کلاس‌های علم و دانش حاضر می‌شوند، بسیار جذاب‌ و پرشورتر است و آنها می‌دانند که راه سختی را برای کسب علم و دانش در پیش دارند.
به همین منظور، هم‌زمان با طنین‌انداز شدن زنگ بازگشایی مدارس در سراسر کشور، در مدارس شهرستان دماوند نیز این زنگ به دست مسئولان این شهرستان نواخته شد و دانش‌آموزان دماوندی خود را برای سالی پرشور و نشاط همراه با خاطره‌های تلخ و شیرین مدرسه آماده کردند.
مسئولان شهرستان دماوند با حضور در مدرسه احمد ابراهیمی در مراسم بازگشایی این مدارس شرکت و زنگ آغاز کسب علم و دانش را در بام ایران طنین‌انداز کردند.
لازم به ذکر است امسال حدود ۱۵ هزار و ۳۳۸ نفر دانش‌آموز در ۱۲۷ مدرسه واحد آموزشی شهرستان دماوند سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن